فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

ضرورت توجه جدی تمامی اقشار بسیجی به سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج

سردار «عبدالله‌پور» با بیان اینکه تمامی رده‌های اقشار بسیج باید به برنامه سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج توجه جدی کنند، گفت: این سند که مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی هم قرار گرفته، نقشه راه بسیج در انجام امور است
کد خبر: ۵۲۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ - 31May 2022

تمامی اقشار بسیج به سند اعتلای ۱۰ ساله توجه جدی کنند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس استان گیلان، امروز (سه‌شنبه) در جلسه هم‌اندیشی مسئولان بسیج اقشار سپاه قدس، با بیان اینکه باید اقدامات بسیج در همه رده‌های اقشار را برای مردم بازگو کنیم، اظهار داشت: بسیج دارای ظرفیت بسیار خوبی در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی و صنعتی است؛ به این منظور استکبار از تمام اهدافش کمرنگ جلوه دادن اقدامات این نهاد مقدس است.

وی با اشاره به مهمترین اهداف بسیج در کشور، تصریح کرد: در محرومیت‌زدایی، حل مشکلات سازمان‌ها و کمک به محرومین استان گیلان، نباید به ارائه گزارش به مسئولان اکتفا کرد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج در تمامی رده‌های اقشار، خاطرنشان کرد: در امور اقشار ۱۷ سازمان با ظرفیت‌های مختلف وجود دارد که هر کدام دارای نخبگان بسیار زیادی هستند؛ به این منظور می‌توان در صورت درست عمل کردن، تمامی مشکلات را برطرف کرد.

سردار عبدالله‌پور ارائه راه‌حل در حل مشکلات استان گیلان را بسیار مثمر ثمر دانست و افزود: بسیج باید بومی شده و برای حل مشکلات در استان راه حل پیدا کند؛ لذا یکی از درخواست‌های ما از بسیج اقشار، ارائه راه حل مناسب است نه گزارش کار.

وی با بیان اینکه تمامی رده‌های اقشار بسیج باید به برنامه سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج توجه جدی کنند، تاکید کرد: این سند که مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی هم قرار گرفته، نقشه راه بسیج در انجام امور است؛ بنابراین باید تمامی رده‌های بسیج اقشار به این سند توجه و بر همان منوال عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها