مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری نشست تخصصی «نقش روحانیت در دفاع مقدس و پایداری انقلاب اسلامی» در شهرستان بویراحمد

حجت‌الاسلام «علیزاده» از برگزاری نشست تخصصی «نقش روحانیت در دفاع مقدس و پایداری انقلاب اسلامی» ویژه روحانیون و طلاب بسیجی و رزمنده‌ در منطقه «کاکان» شهرستان بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ - 31May 2022

حجت‌الاسلام «سیاوش علیزاده» مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از برگزاری نشست تخصصی «نقش روحانیت در دفاع مقدس و پایداری انقلاب اسلامی» ویژه روحانیون و طلاب بسیجی و رزمنده‌ خبر داد و اظهار داشت: این نشست ساعت ۱۰ روز چهارشنبه ۱۱ خرداد با حضور نماینده‌ ولی فقیه در استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و طلاب و روحانیون در منطقه «کاکان» شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی ارج گذاشتن به مقام روحانیت است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و در طول دوران دفاع مقدس نقش مهمی داشتند و آشنایی بیشتر با حرکت‌ها و فعالیت‌های این قشر از جامعه در راه پیروزی انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنرانی آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و خاطره‌گویی تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های این نشست است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار