اعلام برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

در آستانه فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به همین مناسبت اعلام شد.
کد خبر: ۵۲۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 01June 2022

برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعلام شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در آستانه فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به همین مناسبت اعلام شد.

نمایشگاه عکس از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قیام ۱۵ خرداد و رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) با هدف انتقال سبک زندگی، ابعاد شخصیتی و آشنایی با اندیشه‌های امام راحل با موضوع دوران جوانی حضرت امام (ره)، مبارزات، اوج گیری انقلاب اسلامی و قیام مردم، هجرت امام خمینی (ره)، بازگشت امام خمینی (ره)، دیدار با شخصیت‌های مختلف و ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) از ۱۰ تا ۱۶ خرداد برپا می‌شود.

همچنین فتوکلیپ‌های «بیدارگر قرن»، «مثنوی عاشقان»، «همسری همراه»، «گزیده سخنان امام خمینی (ره)» و «گزیده سخنان رهبر معظم انقلاب با موضوع سبک زندگی، خانواده و نقش زن و مادر، ساده زیستی، تفکرات حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در بستر فضای مجازی منتشر می‌شود.

این برنامه‌ها به بررسی سبک زندگی در کلام امام خمینی (ره) نگاهی به توصیه‌ها، جملات ارزشمند و نکات اخلاقی امام خمینی (ره) درباره خانواده و سبک زندگی اسلامی و ایرانی می‌پردازد؛ از نظر امام راحل خانواده دارای جایگاهی کم نظیر بلکه بی نظیر است؛ ایشان به اهمیت نقش خانواده و به زن به عنوان مهم‌ترین رکن و اساسی‌ترین ستون خانواده، در تربیت افراد نظر ویژه‌ای داشتند.

شهروندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های مجازی یاد شده می‌توانند ۱۳ تا ۱۵ خرداد به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@مراجعه کنند.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱ بوستان شفق واقع است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار