رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس خبرداد:

عقد تفاهم‌نامه 335 میلیاردتومانی بین بسیج سازندگی استان و کمیته امداد فارس

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تفاهم‌نامه میان سازمان بسیج سازندگی فارس و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با هدف اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌های شغلی به ارزش ۳۳۵ میلیارد تومان امضا شد.
کد خبر: ۵۲۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ - 01June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «اسماعیل قزل‌سفلی»، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس امروز چهار شنبه ۱۱ خردادماه در جلسه عقد تفاهم‌نامه همکاری میان  این سازمان با کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور صورت گرفت اظهار داشت: این تفاهم با هدف اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌های شغلی به ارزش ۳۳۵ میلیارد تومان انجام شد.

قزل‌سفلی افزود: کاهش ورودی‌های کمیته امداد و توانمندسازی مددجویان با آموزش مهارت و ایجاد فرصت‌های شغلی مهمترین هدف جهادگران ما در سازمان بسیج سازندگی فارس در سال جاری است.

قزل‌سفلی با بیان اینکه مردم و به ویژه مستضعفان ولی نعمتان اصلی انقلاب هستند و خدمت به آنها برکات معنوی زیادی دارد بیان کرد: هیچکس از بالارفتن تعداد مددجویان کمیته امداد خوشحال نخواهد شد.

قزل سفلی افزود: با اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان و مهارت‌آموزی به آنها تلاش خواهیم کرد از چرخه مددجویی خارج و مستقل شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس افزود: سال گذشته با همکاری و تعامل خوب این سازمان با دیگر نهادها و ادارات به ویژه کمیته امداد به آمار بیش از سه هزار فرصت شغلی برای مددجویان رسیدیم و ۱۱ مرکز نیکوکاری کار آفرینی نیز شکل دادیم که هردو آمار بالاتر از پیش‌بینی اولیه ما بود و از ۱۵ طرح نوآورانه و دانش بنیان نیز حمایت کردیم.

قزل سفلی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال در تمام حوزه‌ها فراتر از هدفگذاری‌های اولیه عمل کردیم و انتظار داریم به دستاوردهای با ارزشی برسیم و راه‌اندازی 20 مرکز نیکوکاری کارآفرین، راه اندازی دو هزار پنل خورشیدی خانگی، ایجاد بیش از سه هزارو ۷۵۰ فرصت شغلی و آموزش کسب و کار به پنج هزار مددجو  و عملیاتی کردن طرح کاریابی برای دو هزار مددجوی مستعد از اهداف اولیه این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار