رهبر انصارالله:

۱۱ سپتامبر، بهانه آمریکا برای سیطره کامل بر امت اسلامی بود

بدرالدین الحوثی گفت که آمریکا حادثه ۱۱ سپتامبر را به عنوان بهانه‌ای برای حمله فراگیر قرار داد تا از این طریق بتواند به صورت کامل بر امت اسلامی مسلط شود.
کد خبر: ۵۲۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ - 02June 2022

۱۱ سپتامبر، بهانه آمریکا برای سیطره کامل بر امت اسلامی بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) به مناسبت سالگرد مراسم فریاد در برابر مستکبران سخنرانی کرد و اظهار داشت که در این روز، باید موضعگیری شهید حسین بدرالدین الحوثی در آن شرایط حساس را یادآوری کرد.

شهید حسین بدرالدین الحوثی در سال ۲۰۰۲ طرح تجمع روز فریاد را پیشنهاد کرد و از آن سال به بعد یمنی‌ها هر ساله به مناسبت «روز فریاد در برابر مستکبران» با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود راهپیمایی میلیونی برگزار می‌کنند.

رهبر انصارالله تأکید کرد: «آمریکا حادثه ۱۱ سپتامبر را به عنوان بهانه‌ای برای حمله فراگیر قرار داد تا از این طریق بتواند به صورت کامل بر امت ما مسلط شود».

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، دشمنان در تلاش هستند تا بتوانند کاری کنند که دشمن اسرائیلی ابزار مستقیم آمریکا و غرب در منطقه باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش دستور کاری برای اشغال کشور‌های عربی و اسلامی و حمله به سایر کشور‌ها داشتند، گفت: «تمامی اقدامات دشمنان باعث می‌شود که ما نیز موضعی در قبال این خطرات و عملیات حمله فراگیر داشته باشیم».

رهبر انصارالله ادامه ادامه داد: «حسین بدرالدین الحوثی با شعار فریاد در برابر مستکبران، رویکرد خود را در مقابله با حملات خصمانه علیه امت اسلامی نشان داد. این شعار، صدای امت در برابر دشمنان بود».

وی با بیان اینکه این شعار، نشانگر خشم و اعتراض امت اسلام علیه توطئه‌هاست، خاط نشان کرد، هدف از این شعار، حفظ عرصه داخلی مسلمانان از نفوذ است؛ زیرا حملات آمریکا، در همه زمینه‌ها به صورت همه جانبه است.

الحوثی با اشاره به اینکه امت اسلامی نیازمند بسیج است تا با آگاهی بتواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند، گفت: «این شعار بخشی از اقدامات فرهنگ‌سازانه گسترده و اقدامات عملی از حمله تحریم کالا‌های آمریکایی و اسرائیلی بود».

دشمن اسرائیلی در پی نابودی کامل مسئله فلسطین است

رهبر انصارالله با بیان اینکه دشمن اسرائیلی در تلاش است تا بهره‌برداری از حملات آمریکایی-غربی، برای نابودی کامل مسئله فلسطین استفاده کند، تصریح کرد، واشنگتن و فلسطین می‌خواهند هیچ کشوری مانع تحرکاتشان نشود و کشور‌های اسلامی نیز عرصه توطئه‌ها باشند.

وی با تأکید بر اینکه شعار الحوثی، برائت از دشمنان اسلام و انسانیت است، خاطر نشان کرد، هدف از این شعار، توانمندسازی امت اسلامی از نظر نظامی و اقتصادی است و دروغ بودن شعار‌های دشمنان درباره آزادی عقیده و بیان را رسوا کرد.

الحوثی «خسران و پشیمانی» را عاقبت حتمی تمامی کسانی دانست که به دنبال دوستی با دشمنان امت اسلام هستند و تأکید کرد: «بسیاری از رژیم‌های عربی به سمت دوستی با دشمن اسرائیلی و شراکت اقتصادی با آن حرکت می‌کنند، ولی از عناوین مذهبی بهره می‌برند تا سیاه‌نمایی کنند».

رهبر انصارالله با بیان اینکه لابی صهیونیست در غرب به شدت با اسلام دشمن است، در پایان تصریح کرد، جریانی که در امت اسلامی، مزدور اسرائیل است، جنایات روزانه در فلسطین را نادیده می‌گیرد؛ زیرا هر اقدامی که به سود دشمن اسرائیلی باشد، یک اقدام خصمانه است که ملت فلسطین و امت اسلام را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار