حضور موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نمایشگاه گردشگری جهان اسلام

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام (IWTE) از هفدهم تا بیستم خرداد ١۴٠١ حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۵۲۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ - 07June 2022

حضور موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نمایشگاه گردشگری جهان اسلامبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام (IWTE) که با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور‌های جهان اسلام و تقویت ارتباط فعالان این حوزه برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

«علیرضا عسگری» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه اظهار داشت: برگزاری نخستین دوره از نمایشگاه گردشگری جهان اسلام، ظرفیت خوبی را برای مجموعه‌های ملی فعال در حوزه گردشگری فراهم نموده است تا بتوانند در جهت تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی در میان سایر ملت‌های مسلمان گام‌های موثری را بردارند.

وی افزود: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در راستای معرفی فرهنگ حماسه، جهاد، مقاومت و شهادت و نمایش دلاورمردی‌های ملت عزیزمان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز جبهه مقاومت اسلامی حضور فعالی را در این نمایشگاه خواهد داشت.

عسگری گفت: ماکت مجموعه سراسرنمای مقاومت، تندیس شهید سید مرتضی آوینی، معرفی فعالیت‌های موزه در حوزه فرهنگ و جهاد تبیین و آیتم‌های ویژه‌ای از این مجموعه را در غرفه موزه در معرض دید علاقمندان و گردشگران د اخلی و خارجی قرار خواهیم داد.

نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام (IWTE) به مدت چهار روز از هفدهم تا بیستم خرداد ١۴٠١ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در مجتمع نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار