مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مطرح کرد؛

میدان‌داری موزه در حوزه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری

جعفری با تاکید بر جایگاه و تراز ملی این مجموعه و نقش اثر گذار آن در حوزه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری گفت: خوشبختانه امروز موزه در محور‌های متعدد میدان‌دار است و نقش راهبری ایفا می‌کند و این مجموعه هم در سطح استان تهران و هم در سطح کشور به یکی از ارکان فرهنگی و گردشگری تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۲۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 20June 2022

میدان‌داری موزه در حوزه‌های فرهنگی، هنری و گردشگریبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دوازدهمین نشست فصلی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روز گذشته (یکشنبه) با حضور کارمندان این مجموعه و مشاورین، معاونین، مدیران و کارکنان این مجموعه ملی در سالن همایش‌های بین المللی خلیج فارس برگزار شد.

«علی‌اصغر جعفری» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و گرامیداشت سالروز درگذشت مرحوم علی شریعتی و شهادت مجاهد بزرگ مصطفی چمران، اظهار داشت: وجود مسئله ویروس منحوس کرونا در طول دو سال گذشته سیر صعودی را که این مجموعه در جذب مخاطب طی کرده بود را تا حدی متوقف کرد، ولی با همت مضاعف و تلاش همکاران در معاونت‌های مختلف این مجموعه در طول چند ماه گذشته این سیر روند رو به رشد را از سر گرفته و بحمدالله شاهد حضور گسترده مردم در این مجموعه هستیم و ان شالله بهتر هم خواهد شد.

وی با تاکید بر جایگاه و تراز ملی این مجموعه و نقش اثر گذار آن در حوزه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری گفت: خوشبختانه امروز موزه در محور‌های متعدد میدان دار است و نقش راهبری ایفا می‌کند و این مجموعه هم در سطح استان تهران و هم در سطح کشور به یکی از ارکان فرهنگی و گردشگری تبدیل شده است و این مهم جز به همت و تلاش مضاعف تک تک شما همکاران حاصل نمی‌شد.

مدیرعامل موزه در ادامه به پاس قدردانی از زحمات کلیه همکاران در بخش‌های مختلف این مجموعه گزارشی از عملکرد معاونت‌های مختلف موزه در سال گذشته را ارائه کرد و از فعالین بخش‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم از کارمندان ساعی فصل گذشته در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ آقایان مجتبی کلوندی، نادر تاجیک، فریدون سلوکی، بهنام انصافی، شاهرخ یوسفی، علی اکبر شیرین پور و خانم مرجان خالقی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار