نماهنگ ۳ زبانه «سلطان اباالحسن» رونمایی می‌شود

نماهنگ «سلطان اباالحسن» به سه زبان فارسی، عربی و آذری با صدای علی و عدنان رمضانی و با همکاری فرهنگسرای اندیشه تولید شده و در میلاد امام رضا (ع) رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ - 08June 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، شنبه (۲۱ خرداد) سالروز میلاد فرخنده امام هشتم، علی بن موسی الرضا علیه السلام است.

مردم ایران این افتخار را دارند که شهر مشهد، مزین به نام و حضور امام رضا شده است و ایرانیان ارادت ویژه‌ای به امام هشتم دارند.

همزمان با ایام ولادت امام رضا و مقارن با دهه کرامت، نماهنگ سه زبانه «سلطان اباالحسن» با آهنگسازی و خوانندگی آیینی علی رمضانی و با همکاری فرهنگسرای اندیشه تولید شده و رونمایی می‌شود.

علی رمضانی خواننده آیینی این نماهنگ سه زبانه با اشاره به این محصول گفت: نماهنگ «سلطان ابا الحسن» به سه زبان فارسی، عربی و آذری تولید شده و همزمان با دهه کرامت رونمایی و منتشر می‌شود تا در آستانه سالروز میلاد امام هشتم، اثری ماندگار تقدیم عاشقان امام رضا علیه السلام شود.

وی ضمن معرفی شعر این نماهنگ گفت: شعر این نماهنگ یکی از سروده‌های مشهور آقای سیدکمال هاشم‌زاده، شاعر و مجری توانمند کشورمان است. او علاوه براینکه مجری توانمند و مشهور رسانه ملی است، در حوزه شعر و شاعری نیز بسیار باسابقه بوده و سروده‌های بسیار خوبی دارد. یکی از این سروده‌ها، شعر مشهور «آهوی پا شکسته» است که در این نماهنگ آن را همراه با عدنان رمضانی خوانده‌ایم. هم‌چنین در بخش‌هایی از این سرود که نیاز به ذکرگویی دسته‌جمعی دارد، گروه بین‌المللی الزهرا آن را هم‌خوانی کرده است.

رمضانی با اشاره به تولید منحصر به فرد نماهنگ «سلطان ابا الحسن» گفت: عدنان رمضانی خواننده ۵ ساله‌ای است که همراه با من در این نماهنگ تک‌خوانی می‌کند. این موضوع تاکنون بی‌سابقه بوده و در حوزه موسیقی آیینی تاکنون چنین چیزی نداشتیم. هم‌چنین «پیام طونی» یکی از نوازنده‌های توانمند کشور در این پروژه با ما همکاری داشته است. علاوه براین، اگرچه تولیدات موسیقی زیادی در حرم مطهر رضوی از گذشته تا به امروز انجام شده است، اما تاکنون نماهنگ نداشته‌ایم. خوشبختانه با همراهی دوستان و مسئولان شهر مشهد توانستیم اجازه ضبط بگیریم و این نماهنگ تصویری در حرم رضوی ضبط و تولید شده است.

وی در پایان گفت: این قطعه تاکنون در هیچ جایی اجرا نشده و برای اولین بار به مناسبت میلاد امام رضا در فرهنگسرای اندیشه رونمایی و اجرا می‌شود.

عوامل تولید نماهنگ «سلطان ابالحسن» عبارتند از: آهنگساز: علی رمضانی، تنظیم: مسعود مفیدی، میکس و مسترینگ: عرفان یاملایی، ویولن و آلتو: پیام طونی، سولو: عدنان رمضانی و علی رمضانی، چلو: ساشا یغمایی، ابتهال: علی رمضانی، کرال: گروه همخوانی بین المللی الزهرا، شعر فارسی: سیدکمال هاشم‌زاده، شعر آذری: جواد تلطفی، کاری از عدنان و ابوعدنان رمضانی و گروه همخوانی بین المللی الزهراء.

براساس این گزارش، این نماهنگ همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام منتشر می‌شود که اخبار مربوط به آن متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار