استاندار ایلام:

عملکرد مدیران تحت نظارت و ارزیابی است

«بهرام‌نیا» گفت: عملکرد مدیران سطح استان تحت نظارت و ارزیابی‌ است و از هیچ دستگاهی بدون حساب و کتاب و منطق چیزی پذیرفته نیست.
کد خبر: ۵۲۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ - 08June 2022

عملکرد مدیران تحت نظارت و ارزیابی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام، امروز (چهارشنبه) در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی این استان، اظهار داشت: وقت و زمانی که مدیران صرف جلسات می کنند، بایست برای مردم خروجی مثبت داشته باشد و از این رو انتظار است که کارشناسان با گزارشی علمی و منطقی در جلسات حاضر شوند.

وی تصریح کرد: انتظار بر این است که کارشناسان با گزارشی علمی و منطقی به جلسات بیایند و مطرح کردن برخی طرح ها یا مشکلاتی که در شأن این جلسات نیست، خودداری و مطالب را پخته تر و دقیق تر ارائه کنند که وقت جلسات هم تلف نشود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اهتمام و تلاش همه‌جانبه مدیران برای رسیدن به رشد اقتصادی ۹.۶ درصدی باشد، افزود: ۴.۶ درصد این میزان مربوط به بهره‌وری و ۵ درصد مربوط به سرمایه گذاری است، رشد اقتصادی استان در چهار حوزه کشاورزی ۱۰.۱، معدن ۱۱، خدمات ۷ و صنعت ۱۰ درصد تعریف شده است.

وی با بیان اینکه باید دانش‌بنیان بودن و کارشناسی‌محور بودن امور، دو مولفه مهم مدیران برای رسیدن به رشد اقتصادی پیش‌بینی شده استان باشد، افزود: مدیران مربوطه در چهار حوزه تعریف شده برای رسیدن به رشد اقتصادی، برنامه زمان‌بندی داشته باشند و تمامی گزارش‌های مدیران در این حوزه باید پشتوانه منطقی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها