«فتاح» خبر داد؛

حمایت‌های ویژه بنیاد مستضعفان از کهگیلویه و بویراحمد

رئیس بنیاد مستضعفان از حمایت‌های ویژه این بنیاد از استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰ - 08June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان کشور امشب در نشست با مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حمایت های ویژه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار بوده و هست، اظهار داشت: فردا به همراه مسئولان از شهرستان لنده و بخش دیشموک بازدید می کنیم و بدون شک راهکارهای لازم برای توسعه این مناطق برای کمک به مردم این منطقه در دستورکار قرار می گیرد. 

وی با بیان اینکه یک واحد گاوداری زیر نظر این بنیاد در استان راه‌اندازی شد، گفت: همه حمایت های لازم چه به لحاظ نهاده های دامی و چه به لحاظ منابع مالی را از این واحد انجام می دهیم و توسعه این واحد نیز بدون شک در دستور کار قرار می گیرد. 

رئیس بنیاد مستضعفان با تأکید بر اینکه این بنیاد آماده است تا یک واحد گاوداری سه هزار رأسی دیگر را در این استان راه اندازی کند، افزود: صفر تا صد راه اندازی این واحد را بنیاد مستضعفان کشور به عهده می گیرد و فقط مسئولان کهگیلویه و بویراحمد محل احداث این گاوداری را  مشخص کنند. 

فتاح همچنین به راه اندازی واحد‌های راکد در این استان اشاره کرد و گفت: بنیاد مستضعفان این مهم را در دستور کار قرار می دهد زیرا با انجام این مهم هم تولید و اقتصاد استان شکوفا می شود هم اشتغالزایی بسیار خوبی را به همراه دارد. 

وی با تأکید بر اینکه  احداث و توسعه بانک و بیمه سینا در استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار می گیرد، اضافه کرد: بدون شک شعبه های بانک و بیمه سینا در مناطق کمتر برخوردار نیز راه اندازی می شود. 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه تسهیلات ارزان قیمت با هدف اشتغالزایی در اختیار این استان قرار می گیرد، گفت: دو هزار واحد مسکونی برای نیازمندان به وسیله بنیاد مستضعفان کشور در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می شود.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها