مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

گام مؤثر آموزش و پرورش استان کرمان برای ترویج مکتب شهید سلیمانی

«رضایی» گفت: برای ترویج و نهادینه‌سازی مکتب شهید سلیمانی اقدامات ارزنده‌ای در آموزش و پرورش استان کرمان انجام شده و امید است بتوانیم با بهره‌مندی از نظر صاحب‌نظران و نخبگان، گام‌های موثر دیگری هم در این زمینه برداریم.
کد خبر: ۵۲۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ - 09June 2022

تجدید میثاق با مقام شامخ شهید سلیمانی و شهدای شهر کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، آیین تجدید میثاق فرزندان و همسران شهید شاغل در آموزش و پرورش استان کرمان با مقام شامخ شهید قاسم سلیمانی و شهدای شهر کرمان با عنوان «زیارت پدر»، امروز (پنج‌شنبه) با حضور «محمدرضا رزاقی» مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و فرزندان و همسران شهید شاغل در آموزش و پرورش استان، در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

«رضا رضایی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و همه ما مدیون قطره قطره خونشان هستیم.

وی افزود: یکی از رسالت‌های ما در آموزش و پرورش تکریم خانواده معظم شهداست و این مراسم یکی از نمونه‌های این تجلیل و تکریم است.

رضایی گفت: برای ترویج و نهادینه‌سازی مکتب شهید سلیمانی اقدامات ارزنده‌ای در آموزش و پرورش استان کرمان انجام شده و امید است بتوانیم با بهره‌مندی از نظر صاحب‌نظران و نخبگان، گام‌های موثر دیگری هم در این زمینه برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار