رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان:

احترام خانواده شهدا وظیفه مردم و مسئولان است

«علیرضایی» با بیان اینکه شهدا جان خود را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند، گفت: احترام پدر، مادر و فرزندان شهدا وظیفه همه مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۵۲۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ - 09June 2022

شهدا ولایت پذیری، ولایت مداری و بصیرت را در عمل ثابت کردند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمد علیرضایی» رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان، امروز (پنج‌شنبه) در گلزار شهدای کرمان، در جمع همسران و فرزندان شهید شاغل در آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: شهدا تربیت‌یافته مکتب اسلام ناب محمدی هستند.

وی با بیان اینکه شهدا همه‌چیز را برای خدا می‌خواستند، اخلاص را یکی از مهمترین شاخصه‌های شهدا برشمرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی را اخلاص عنوان کردند.

علیرضایی اظهار داشت: شهدا در کنار اخلاص، ویژگی‌های بارزی از قبیل شجاعت، خدا ترسی، بی‌ریایی، ولایت‌مداری و بصیرت داشتند که باعث جاودانگی و ماندگاری آن‌ها شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان با بیان اینکه شهدا تصویر زنده آیات قرآن مجید هستند، گفت: شهدا بندگان صالح خدا بودند که با تقدیم عزیزترین دارایی خود به انقلاب اسلامی، امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

علیرضایی با بیان اینکه شهدا جان خود را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند، گفت: احترام پدر، مادر و فرزندان شهدا وظیفه همه مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار