سردار کارگر در دیدار با رئیس شاخه بانوان حزب‌الله لبنان:

حزب‌الله الگویی موفق برای مجموعه‌های مقاومتی دنیا/ ایران تکیه‌گاه علمی مردم منطقه است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز به برکت خون شهدا، موشک‌های دوربرد و پهپاد می‌سازیم و در علوم و صنایع مختلف نیز به مرحله خودکفایی رسیده‌ایم و تکيه‌گاه علمی مردم منطقه هستیم.
کد خبر: ۵۲۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ - 09June 2022

حزب الله لبنان الگوی موفقی برای مجموعه‌های مقاومتی دنیا محسوب می‌شود/ ایران تکیه گاه علمی مردم منطقه استبه گزارش خبرنگار حماسه جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با «عفاف حکیم» رئیس شاخه بانوان حزب‌الله لبنان و معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان که ظهر امروز (پنج‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفت، اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین «سید‌ حسن نصرالله» افتخار ما و مسلمین جهان است؛ وی شاگرد مکتب امام خمینی (ره) و پیرو امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

سردار کارگر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: ما در دوران دفاع مقدس قادر به ساخت سیم‌خاردار هم نبودیم؛ اما امروز به برکت خون شهدا، موشک‌های دوربرد و پهپاد می‌سازیم و در علوم و صنایع مختلف نیز به مرحله خودکفایی رسیده‌ایم و تکيه‌گاه علمی مردم منطقه هستیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: مردم ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای کوچک‌ترین عمل جراحی به اروپا مراجعه می‌کردند؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و توسعه دانش پزشکی تعداد زیادی از مردم کشورهای منطقه برای مداوا به ایران مراجعه می‌کنند؛ قطعا بسیاری از پیشرفت‌های به دست آمده در حوزه‌های، مختلف مدیون رهبری‌ امامین انقلاب اسلامی و ثمره خون شهداست.

سردار کارگر تصریح کرد: امروز بسیاری از موفقیت‌ها در عرصه‌های داخلی و منطقه‌ای به برکت تجارب دفاع مقدس رقم خورده است و اگر دفاع مقدس نبود، امروز هم خبری از امنیت و آزادی در کشور نبود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت در واقع ثمره خون شهدا و فرماندهان موفق ۲ دهه اخیر حاج قاسم سلیمانی و عماد مغنیه است.

سردار کارگر گفت: امروز جمهوری اسلامی ام‌القری جهان اسلام است و کشورهای منطقه می‌توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی را تکيه گاه خود بدانند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز حزب‌الله لبنان یک الگوی موفق برای مجموعه‌های مقاومتی در دنیا محسوب می‌شود؛ گروهی که با توکل به خدا و در راه خدا در برابر یک رژیم سفاک ایستادگی کرده و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو درآورده است و برای همه مسلمین جهان مایه افتخار و مباهات محسوب می‌شود.

سردار کارگر گفت: انتفاضه در غزه با سنگ شروع شد؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم فلسطین با موشک پاسخ تهدیدات رژیم صهیونیستی را می‌دهند و آن‌ها را محبور به عقب‌نشینی و درخواست آتش‌بس می‌کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز عربستان در برابر مقاومت یمن نیز درخواست آتش‌بس می‌کند و این نشان‌دهنده آن است که هر کس در مسیر حق مقاومت کند و توکل به خدا داشته باشد، پیروز واقعی است.

وی با تاکید بر اهمیت تبادلات فرهنگی و انتقال تجربیات در حوزه نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و جبهه مقاومت، گفت: تلاش می‌کنیم تا زمینه این‌گونه تعاملات برقرار و همچنین بستر لازم در راستای تشکیل کارگروهی جهت حضور زائران راهیان نور از لبنان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ایجاد شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار