در دانشگاه تهران؛

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها برگزار شد/ مردم خواستار مجازات عاملین حرکت ضد فرهنگی عنکبوت مقدس شدند+ فیلم

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با عنوان «ولایت عشق» با حضور اقشار مختلف مردم و هیئات مذهبی در اعتراض به اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) و امام هشتم (ع)، در دانشگاه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ - 10June 2022
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با عنوان «ولایت عشق» با حضور اقشار مختلف مردم و هیئات مذهبی در اعتراض به اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) و امام هشتم (ع) در دانشگاه تهران برگزار شد.
 
در پی اقدام ضد ایرانی- اسلامی جشنواره کن برای تقدیر از فیلم عنکبوت مقدس که منجر به جریحه دار شدن باورها و اعتقادات شیعیان جهان گشت، تصمیم بر آن شد مردم تهران همانند مردم ولایتمدار و مؤمن دیگر استان‌ها با برگزاری تجمع اعتراضی ضمن اعلام انزجار از اقدامات صهیونیستی علیه اسلام، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و امام هشتم (ع) را محکوم کنند.
 
این تجمع که به صورت خودجوش و مردمی برگزار شد، قرار بود رأس ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شود، اما مردم ولایتمدار و انقلابی زودتر از موعد در دانشگاه تهران حاضر شدند تا به دشمنان اسلام بفهمانند هرگز نخواهند توانست با نقشه‌های شوم خود به اعتقادات مردم مسلمان خدشه‌ای وارد کنند.
 
فیلم سینمایی عنکبوت مقدس که اخیراً جایزه بازیگر زن جشنواره کن را دریافت کرده و مضمون آن توهین به مقدسات به ویژه امام رضا (ع) است، با واکنش‌های متعددی روبه‌رو شده است.
 
در این همایش، اقشار مختلف مردم از سنین گوناگون و همراه خانواده‌ها حضور یافتند و حضور گسترده دسته‌جات هیئات و مساجد از اقصی نقاط مختلف شهر تهران در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها شکوه خاصی به این اجتماع مردمی بخشیده است.
 
انبوه پرچم‌های مزیّن به نام حضرت ثامن الحجج (ع)، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و نیز پرچم‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از سوی جمعیت شرکت‌کننده در همایش امام رضایی‌ها به چشم می‌خورد.
 
قرائت صلوات مخصوصه حضرت امام رضا (ع) و ذکر توسل و مناجات با آن حضرت از جمله برنامه‌های همایش اجتماع امام رضایی‌ها در دانشگاه تهران بود.
 
ادای احترام تهرانی‌ها به سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعارهای هماهنگ و نیز نمایش تصویر وی از دیگر بخش‌های قابل توجه این اجتماع مردمی بود.
 
در ادامه، گروه نقاره‌زنی آستان امام‌زادگان «آقا علی عباس و محمد» به نقاره‌زنی پرداختند.
 
همچنین انبوه جمعیت حاضر در دانشگاه تهران به همسرایی و مدح حضرت علی بن موسی الرضا که توسط محمدحسین پویانفر مداح اهل بیت (ع) اجرا شد،‌ پرداختند.
اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها آغاز شد/ اقشار مختلف مردم خواستار مجازات عاملین حرکت ضد فرهنگی عنکبوت مقدس هستند+ فیلم
 
علیرضا زاکانی شهردار تهران و حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از چهر‌ه‌های حاضر در این اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها بودند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها