برگزاری مراسم جشن تکلیف فرزندان مرزبانان خراسان رضوی در حرم مطهر امام رضا (ع) + تصاویر

جشن تکلیف فرزندان مرزبانان خراسان رضوی با حضور سردار «شجاع» فرمانده مرزبانی استان در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ - 11June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت ثامن‌الحجج (ع)، جشن تکلیف ۱۲۰ نفر از فرزندان مرزبانان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان، حجت‌الاسلام «حسنعلی حسن‌زاده» مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی و جمعی از کارکنان مرزبانی امروز (شنبه) در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

سردار شجاع در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) و جشن تکلیف فرزندان کارکنان مرزبانی اظهار داشت: جشن تکلیف سرآغاز عمل به تکالیف شرعی است که بر عهده هر مسلمان گذاشته شده، خصوصا دختران که علاوه بر توجه ویژه‌ نسبت به تکالیف دینی باید نسبت به رعایت حجاب و ارتباط با نامحرم دقت‌نظر داشته باشند.

وی افزود: به سن تکلیف رسیدن نقطه عطفی در زندگی هر فرد است. جشن تکلیفی که امروز برای شما برگزار شده است در گذشته‌های نه چندان دور پدران و مادران شما نیز داشته‌اند. ان‌شاءالله شما فرزندان ایران اسلامی که چشم امید رهبر معظم انقلاب اسلامی هستید بتوانید با عمل به وظایف دینی و انقلابی خود در جهت اعتلای بیش از پیش انقلاب اسلامی گام بردارید و در تمامی امور زندگی موفق باشید.

این فرمانده ارشد مرزبانی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از مجاهدت‌های مرزبانان در راستای صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی گفت: برای والدین خود خصوصا پدرانی که خدمتی سخت در مرزها دارند همیشه دعا کنید.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ریاست عقیدتی سیاسی مرزبانی استان نیز جشن تکلیف را به فرزندان مرزبانان تبریک گفت و از خداوند متعال برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت در تمامی مراحل زندگی را مسئلت کرد.

اجرای سرود، برگزاری مسابقه و تقدیر از برگزیدگان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها