یادداشت/ هادی ابراهیمی

سرود «سلام فرمانده» تبلور سرمایه عظیم ایمانی مردم

سرود «سلام فرمانده» چراغی بود که خدا برای ما روشن کرد تا ما را متوجه سرمایه عظیم ایمانی مردم کند که ما نسبت به این استعداد عظیم که مقدمه تکمیل کردن پروژه بزرگ ایران قوی است، غفلت نورزیم.
کد خبر: ۵۲۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۴ - 15June 2022

سرود «سلام فرمانده» چراغی که خدا روشن کردگروه استان‌های دفاع‌پرس- «هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران؛ توصیه‌های تبیینی رهبر معظم انقلاب اسلامی در فراز پایانی بیانات مراسم سی و سومین سالروز ارتحال امام عظیم‌الشأن، آنچنان مهم و عمیقند که هرگز نباید با عادی انگاری، مورد کم توجهی واقع شوند.

هفت توصیه ارزشمندی که محورهای جهاد تبیین هستند، در اصل این نکات در جنگ شناختی استراتژی ما در مقابل استکبار جهانی محسوب می‌شوند.

تقابل جدی با هویت زدایی و تحرف انقلاب و جلوگیری ملموس‌ترین و محسوس‌ترین تلاش دشمن در جنگ نرم است که در آن با استفاده از ابزار فریب سعی در جذب افراد خودی‌ دارند. بی‌تردید می‌توان هدف غایی دشمن را در تغییر باورها، ذائقه‌ها، سنگرها، مبانی محاسبات و حتی تغییر قضاوت‌ها دانست. هدفی که به تبع آن جمهوری اسلامی را از هویت اصیل خود محروم کرده و هویت غیرانقلابی را بر آن تحمیل می‌کند که در آن خبری از امام خمینی (ره) نخواهد بود.

جلوگیری از تحریف امام راحل و کمرنگ کردن یاد ایشان  

تحریف امام خطر بسیار بزرگی است که از لحظه ارتحال حضرت امام خمینی آغاز شده و همچنان در حال اوج گیری است. امام انقلابی و ظلم ستیز، امام قاطع و استکبار ستیز را انکار کردن و توجه عمومی را به مهربانی صرف امام راحل جلب کردن، توطئه‌ای برای کم اهمیت جلوه دادن ایستادگی و مقاومت است.

هرگونه یکسویه نگری و تک بعدی کردن امام خمینی (ره) منجر به برداشت‌های ناقص و حتی ذهنیت منفی نسبت به مواضع انقلابی رهبر معظم انقلاب اسلامی می شود.

جلوگیری از بن بست نمایی

دقیقا از سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره دشمنان ما در تکاپو برای القای ناامیدی و تداعی به بن بست رسیدن جمهوری اسلامی است. این روز‌ها نیز عوامل آن‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره بر همین طبل می‌کوبند تا انقلاب اسلامی را شکست خورده جلوه بدهند.

در این شرایط ما موظف به افشای دست‌های چدنی پنهان شده در دستکش‌های مخملین هستیم.

بهره گیری از ایمان مردم برای تولید عمل صالح

سرود سلام فرمانده، چراغی بود که خدا برای ما روشن کرد تا ما را متوجه سرمایه عظیم ایمانی مردم کند که ما نسبت به این استعداد عظیم که مقدمه تکمیل کردن پروژه بزرگ ایران قوی است، غفلت نورزیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها