فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

تفکر انقلابی در جهان، جبهه استکبار را به زوال نزدیک کرده است

سردار «مجیدی» با تبیین تأثیر انقلاب اسلامی و گفتمان حضرت امام راحل در منطقه و جهان گفت: این تأثیر و گستره تفکر انقلابی و ضد استعماری در جهان، جبهه استکبار را در موضع ضعف و زوال قرار داده است.
کد خبر: ۵۲۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ - 11June 2022

فکر انقلابی در جهان، جبهه استکبار را به زوال نزدیک کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان،  سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان امروز (شنبه) در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده تیپ انصارالحسین (ع) همدان با تبریک ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) شرایط فعلی کشور و منطقه را عرصه رویایی جبهه مقاومت و جبهه استکبار در همه ابعاد دانست و اظهار داشت: در این شرایط باید با حفظ و ارتقای آمادگی و هوشیاری خود و جامعه، خود را برای تحقق آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب آماده کنیم.

وی افزود: استکبار جهانی در صدد است از تحولات و وضعیت‌های موجود در منطقه به نفع خود بهره لازم را ببرد و با بحران‌سازی در جهان و به ویژه کشورهای جهان سوم و منطقه خاورمیانه، خود را دست برتر جهان قلمداد و تثبیت کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تبیین تأثیر انقلاب اسلامی و گفتمان حضرت امام راحل در منطقه و جهان گفت: این تأثیر و گستره تفکر انقلابی و ضد استعماری در جهان، جبهه استکبار را در موضع ضعف و زوال قرار داده است.

وی با تأکید بر عنصر مردم در جایگاه نظام اسلامی بیان داشت: در نظام اسلامی عنصر مردم پایه و اساس ماندگاری، اقتدار و پیشرفت کشور است.

سردار مجیدی ادامه داد: این عنصر مهم را باید حفظ کرد و با جهاد تبیین مردم را در صحنه‌های ارزشی اسلام و انقلاب نگه داشت.

وی با تقدیر از حضور مردم در عرصه‌های دینی و انقلابی اظهار داشت: با وجود همه فشارها و فتنه‌ها و فعالیت دشمن در فضای مجازی، مردم ایران در نقاط حساس و اصلی جامعه حضور جانانه و چشمگیر دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان برخی مصادیق حضور و استقبال مردم در صحنه‌های دینی و ارزشی اظهار داشت: همین گستره و تجمعات عظیم در پاسداشت سرودی که با محتوای سلام به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است نشانه پای کار بودن مردم است.

وی با تأکید بر اهمیت محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومین در راستای همراهی و حفظ مردم در صحنه گفت: اولویت و عزم جدی سپاه پاسداران در شرایط فعلی، کمک یه محرومیت‌زدایی و حفظ معیشت مردم است.

سردار مجیدی هدف دشمن از فشار حداکثری اقتصادی بر ایران را خسته کردن و قراردادن مردم در مقابل نظام اسلامی دانست و گفت: هرگونه محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومین در نظام اسلامی جهاد و مبارزه با دشمنان کشور است.

وی تیپ انصارالحسین (ع) را دارای ظرفیت‌های بزرگ در زمینه مردم‌یاری دانست و افزود: هم اکنون بخشی از واحدهای این یگان در خدمت طرح‌های امداد و محرومیت‌زدایی قرار دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: بدنه اصلی تیپ انصارالحسین (ع)، گردان‌های امام حسین (ع) هستند که برخاسته از متن مردم هستند، بنابراین باید این موقعیت را قدر دانسته و در امر وظیفه خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها