مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

«امت» و «امام» مولفه‌های پیروزی دفاع مقدس بودند

سردار «یوسفعلی‌­زاده» گفت: مردم به‌عنوان گرانیگاه و مرکز ثقل دفاع مقدس در تبعیت از ولایت در بدنه ساختارها سازماندهی شدند؛ بر همین اساس امت و امام خمینی (ره) حماسه جاوید دفاع مقدس را خلق کردند و سایر مجموعه‌ها ذیل این ۲ شکل گرفتند و نقش‌آفرینی کردند.
کد خبر: ۵۲۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ - 12June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حیوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی با «عباس آرانیان» مدیر عامل انجمن راویان فتح رضوی امروز در دفتر این انجمن برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این نشست اظهار داشت: فهرست عرصه‌های تلاش و اقدامات انجمن راویان فتح رضوی در حوزه ساختارسازی، عملکرد در عقبه و منطقه نشانگر آن است که این تشکل در بین تشکل‌هایی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارند یکی از مجموعه‌های اثرگذار و موفق است. این توفیق در سایه احساس تکلیف و زحماتی که پیشکسوتان جهاد و مقاومت متحمل شدند بدست آمده است.

وی افزود: مردم به‌عنوان گرانیگاه و مرکز ثقل دفاع مقدس موجب موفقیت جمهوری اسلامی شدند. مردم در تبعیت از ولایت در بدنه ساختارها سازماندهی شدند؛ بر همین اساس امت و امام خمینی (ره) حماسه جاوید دفاع مقدس را خلق کردند و سایر مجموعه‌ها ذیل این ۲ شکل گرفتند و نقش‌آفرینی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مأموریت‌های اداره‌کل پرداخت و گفت: سیاست کلی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها، تقویت اقدامات در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که در همین راستا رابطین انجمن راویان فتح رضوی در شهرستان‌ها می‌توانند در شورای هماهنگی حفظ آثار حضور داشته و پیگیر مأموریت‌های تخصصی خود باشند.

این مسئول تأکید کرد: هرچه هم‌افزایی بین دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان‌ها و رابطین انجمن راویان فتح رضوی بیشتر باشد در اجرای مأموریت‌های مشترک موفق‌تر خواهند بود.

یوسفعلی‌زاده یادآور شد: ارتباط بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و انجمن راویان فتح رضوی برقرار است که این ارتباطات با گسترش تعاملات باید حفظ و تقویت شود.

وی در ادامه، آمادگی اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی را در راستای حمایت از فعالیت‌های انجمن راویان فتح رضوی براساس ضوابط قانونی اعلام کرد.

در ابتدای این نشست «عباس آرانیان» مدیر عامل انجمن راویان فتح رضوی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌­های انجمن راویان فتح رضوی در ایام کرونا و همچنین در ایام نوروز به بیان دغدغه‌­های خود را در خصوص مشکلات موجود در حوزه روایتگری پرداخت و خواستار حمایت از این انجمن شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها