مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

راهبرد نظام سلطه هجمه به «جهاد» و «مقاومت» است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: ایثار، مقاومت، شهادت و جهاد از عرصه‌های مورد هجمه دشمن است که باید با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌ها، ساختارها و تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس این توطئه‌ دشمن را خنثی کرد.
کد خبر: ۵۲۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ - 14June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان قوچان به ریاست «عباسعلی صفایی» فرماندار شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: بحمدالله موفقیت‌ها در شهرستان قوچان در گذشته و حال فراوان است و همین امر انتظارات را زیاد می‌کند. امید است توفیقات روزافزون باشد و در عرصه مهم نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز نقش‌آفرین باشد.

وی افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌عنوان مأموریت همگانی، فراگیر و جاری در بستر زمان، دینی بر عهده ماست که امتداد دارد و پایان‌ناپذیر است و تا دنیا باقی است و جدال حق و باطل وجود دارد مقاومت و شهادت نیز جریان خواهد داشت و نشر ارزش‌ها نیز استمرار پیدا خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: امیدواریم پرچم جهاد و مقاومت که با موج گسترده حمایت‌ها برافراشته شده است به دست حضرت مهدی (عج) برسد.

راهبرد نظام سلطه هجمه به «جهاد» و «مقاومت» است

این مسئول تصریح کرد: نسبت به حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آحاد مردم، مسئولین و همه کسانی که در پرتو اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی که برخاسته از ایثار و مجاهدت است زندگی می‌کنند مسئول هستند تا این وظیفه دینی و انقلابی را به بهترین نحو به انجام برسانند.

یوسفعلی‌زاده گفت: با صد زبان باید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شود. صد زبان به معنای کثرت روش‌هاست یعنی به هر روش ممکن و ابزار مشروع این مهم باید تحقق پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اولویت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: دستورالعمل گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس که در آن ۴۳ مناسبت بر شماری شده و ۹۵ عنوان برنامه پیشنهادی به‌عنوان ۲ سند کاری سال جاری در ساعت عمومی جامعه و دستگاه‌ها منتشر شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: تأکید بر این است که بر روی دستورالعمل‌های ابلاغی تمرکز شود و شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان با محوریت گرامیداشت مناسبت‌ها که در بستر زمان جاری است و منجر به اتخاذ تدبیر، تقسیم کار، بسیج نیروها و امکانات، اقدام و گزارش‌گیری می‌شود به‌صورت مستمر برگزار شود.

راهبرد نظام سلطه هجمه به «جهاد» و «مقاومت» است

این مسئول تأکید کرد: با برگزاری نشست‌های شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس به‌عنوان نهاد هماهنگی، انسجام‌بخش و عملیاتی، توانمندی‌های شهرستان در حوزه نشر ارزش‌ها به میدان خواهد آمد و اتفاقات خوبی را رقم می‌زند.

یوسفعلی‌زاده افزود: ایثار، مقاومت، شهادت و جهاد از عرصه‌های مورد هجمه دشمن است که باید با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌ها، ساختارها و تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس این توطئه‌ دشمن را خنثی کرد.

فرماندار شهرستان قوچان نیز در این نشست حمایت دستگاه‌های محلی را از فعالیت‌های نشر ارزش‌های دفاع مقدس را ضروری دانست.

حجت‌الاسلام هراتی امام جمعه شهرستان قوچان در ادامه نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پرداخت.

راهبرد نظام سلطه هجمه به «جهاد» و «مقاومت» است

در این نشست جمعی از اعضا شورا گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح شهرستان ارائه کردند.

در پایان احکام مسئولیت «عباسعلی صفایی» فرماندار شهرستان قوچان به‌عنوان رئیس هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان و حجت‌الاسلام «علیرضا هراتی» امام جمعه شهرستان و سرهنگ پاسدار «علی زرقانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار