شهید «ماشاالله ابوالحسنی»:

دست از دنیا برداشتن کانون و مظهر عشق است

در وصیت نامه شهید «ماشاالله ابوالحسنی» آمده است: دست از دنیا برداشتن و دل به آخرت بستن، همه و همگی کانون و مظهر عشق است. عشق به شهادت، عشق به شهید شدن و عشق به امام خمینی عزیز و عشق به قرآن و اسلام.
کد خبر: ۵۲۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵ - 12June 2022

دست از دنیا برداشتن کانون و مظهر عشق استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، شهید ماشاالله ابوالحسنی یکم بهمن 1341، در شهرستان كرمان چشم به جهان گشود. وی دانشجوی دوره كارشناسی بود. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سرانجام بيست و یکم خرداد 1366، در شلمچه بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد.

در ادامه قسمت‌هایی از وصیت نامه شهید «ماشاالله ابوالحسنی» را می‌خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
رب اشرح لی صدری و یسرلی امری وحلل عقدة من لسانی یفقهوا قولی

سرانجام لحظه ای فرا رسید که انتظار آن را داشتم. لحظه ای بی پایان و بی انتها مسیری و راهی مشخص و بس با ارزش و فراموش ناشدنی. راستی زندگی را چه نفع و چه ارزش، حیات اخروی و بهتر بگویم اوظیفه را اجرا کردن و انجام دادن، وظیفه به این سوالف جواب مثبت خواهد داد.

دست از دنیا برداشتن و دل به آخرت بستن همه و همگی کانون و مظهرعشق است. عشق به شهادت، عشق به شهید شد و عشق به امام خمینی عزیز و عشق به قرآن و اسلام. در اینجا از خانواده ام تشکر می کنم و طلب عفو دارم مخصوصا از قوم و خویشان که در این اواخر مزاحم حال اکثر آنها بوده ام.

در پایان از دوستان می خواهم که به جبهه بروید بخدا قسم بهترین موقعیت را بدست آورده اید و از خداوند بخواهید که شما را در این راه نصرت و یاری دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار