مروری بر وصیت‌نامه شهید «زارع‌الوانی»

شهید محمدرضا زارع‌الوانی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پس از شنیدن پیام دلبری امام خامنه‌ای، مبنی بر حضور در منطقه عملیاتی سوریه و دفاع از اسلام و مسلمین، خصوصاً نجات شیعیان مظلوم امیرالمؤمنین (ع) از غریب‌کشی، بر خود واجب دانستم به ندای آن حسین زمانم لبیک بگویم.»
کد خبر: ۵۲۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ - 13June 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «زارع‌الوانی»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید محمدرضا زارع‌الوانی

«بسم رب الزهرا (س)

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

(از میان مؤمنان مردانی‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آن‌ها در (همین) انتظارند و هرگز (عقیده خود را) تبدیل نکردند.

با سلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت سید و مولای ما غایت عشق و مشعل زندگی بخش روح و جان ما حضرت اباصالح المهدی " روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه "

و سلام بر روح امام خمینی (ره) هدایتگر و رهبرم آنکه به یقین مرا از ضلالت و گمراهی نجات بخشید و بر شهدای گرانقدر، آن مردانی که با عهدی که با خدا بستند ثابت قدم بودند و بر عهد خود وفا کردنند و مرا داغدار خود نمودند، بر آن شهدایی که روشنایی بخش مسیر عشق کربلا بودند و ...

و سلام بر سید و مولایم، امام و رهبرم، پدر و پیرم، ولی امرم، نایب بر حق امام معصوم، حضرت امام خامنه‌ای؛ آنکه پس از شنیدن پیام دلبری‌اش مبنی بر حضور در منطقه عملیاتی سوریه و دفاع از اسلام و مسلمین در حد عقیده، خصوصا نجات شیعیان مظلوم امیرالمومنین (ع) از غریب‌کشی، بر خودم واجب دانستم که به ندای آن حسین زمانم لبیک بگویم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار