چهارشنبه این هفته؛

همایش «شکوه ایثار» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود

دبیر همایش ملی «شکوه ایثار» گفت: در سالروز ولادت شهید امان‌اللهی، همایش «شکوه ایثار» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ - 13June 2022

شهید امان‌اللهی از هیچ ایثاری فروگذار نکردبه گزارش گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و دبیر همایش ملی «شکوه ایثار» درباره همایش ملی «شکوه ایثار» که گرامیداشت یاد و خاطره امیر سرافراز «محمود امان‌اللهی» (الگوی وحدت و ایثار) است، اظهار داشت: شهید امان‌اللهی که خود، فرزند شهید است انوار رزمندگی در راه خدا، جانبازی، آزادگی و شهادت را در سیمای خود دارد و تا آخرین لحظه حضور در این دنیای خاکی، سربازی را کسوت و مرام خود می‌دانست و از خدا می‌خواست که سرباز باشد نه سربار.

وی افزود: او کسی است که پس از شهادت نیز با اهدای اعضای خویش به دیگران، به جامعه حیات بخشید و از سیره شهیدان تابلوی زیبایی را برای نمایش دادن عظمت انسان خلق می‌کرد. این شهید بزرگوار با حضور در سنگر‌های مختلف همچون ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و... همچنین ایجاد وحدت در بین نیرو‌های انقلاب چه شیعه و چه سنی، عامل اتحاد در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل بود.

امیر فولادی افزود: همین برجستگی‌های این شهید معظم ما را بر آن داشت تا با همان وحدتی که شهدا برای همگان به ارمغان آوردند، با همکاری همه دلسوزان طریق شهادت، در سالروز ولادت شهید «محمود امان‌اللهی» به رسم ادب و احترام به مقام والای شهیدان، همایش «شکوه ایثار» را در تهران فرهنگسرای اندیشه برگزار کنیم.

مرور خاطرات با شهید توسط همرزمان، پخش کلیپ، اجرای سرود حماسی، رونمایی از سردیس، تمبر، کتاب و لوح فشرده شهید امان‌اللهی از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

همایش ملی «شکوه ایثار» گرامیداشت یاد و خاطره امیر سرافراز محمود امان اللهی، الگوی وحدت و ایثار چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار