برپایی محفل ۳۰ نفره خانواده شهدا در خانه شهید «ابوالفضل الماسی»

خانه مادر شهید ابوالفضل الماسی میزبان ۳۰ تن از خانواده شهدای منطقه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ بود.
کد خبر: ۵۲۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ - 14June 2022

برپایی محفل ۳۰ نفره خانواده شهدا در منطل شهید «ابوالفضل الماسی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دهمین محفل «اسوه‌های صبر و ایستادگی» عصر روز گذشته (دوشنبه) با حضور «محسن منصوری» استاندار تهران، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و ۳۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدای منطقه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ تهران در منزل مادر معظم شهید «ابوالفضل الماسی» برگزار شد.

استاندار تهران در این نشست صمیمی با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: ما در مقابل شما مادران و خانواده‌های معظم شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم و همواره نیازمند دعای خیر شما و عنایت شهدای شما هستیم.

منصوری افزود: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخاری است که در این دولت نصیب ما شده و البته این مسئولیت بسیار سنگینی است که بر دوش ما قرار دارد، اما به جرئت می‌توان گفت که بعد از انقلاب و جنگ نزدیکترین دولت به آرمان‌های شهدا دولت سیزدهم است چراکه همه از جنس انقلاب و هدف همگی پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تمام این عنایات از برکت خون شهدای شما خانواده‌های معظم است و اگر دستاوردی صورت می‌گیرد نیز از همین برکت است که ریل انقلاب در مسیر خودش در حال حرکت است.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه این است که به صورت مستمر خدمت شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برسیم چرا که ما به دعای خیر شما و عنایات شهدای گرانقدر شما نیاز داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در ادامه این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا با اشاره به فعالیت‌های اداره کل بنیاد تهران بزرگ در سه ماهه اول سال، گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۷۰۰ دیدار در قالب طرح سپاس با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام شده که این دیدار‌ها در منزل این عزیزان و گلزار شهدای بهشت زهرای تهران پنجشنبه هر هفته به صورت مستمر انجام می‌شود.

اصحاب کریمی ادامه داد: محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی یکی دیگر از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در سه ماهه اول سال بوده که به صورت مستمر در ۱۲ منطقه بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در حال برگزاری است و ما به عنوان خادم این عزیزان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ایثارگران به کار خواهیم بست.

محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی جلسه هفتگی اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با جمعی از مادران و همسران شهدا در مناطق ۱۲ گانه بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ است که در این محفل صمیمی به مشکلات ایثارگران معزز رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار