فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

نرم‌افزار موبایلی کنگره شهدای عشایری کشور رونمایی شد

سردار «اکبری» گفت: نرم‌افزار موبایلی جامع برای اطلاع‌رسانی در راستای برگزاری کنگره عشایری کشور ساخته و رونمایی شد تا خانواده‌های شهدا و شرکت‌کنندگان در کنگره، از نحوه و محل برگزاری آن اطلاع کامل را کسب کنند.
کد خبر: ۵۲۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 14June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، در جلسه هماهنگی کمیته‌های کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور، اظهار داشت: کنگره ملی شهدای عشایری در سطح گسترده‌ای از سراسر کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود؛ بنابراین نیاز است شرکت‌کنندگانی که در این استان حضور پیدا می‌کنند، هم یک نقشه راهی داشته باشند و هم با محل‌های برگزاری کنگره آشنایی داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا نرم‌افزار موبایلی جامع برای اطلاع‌رسانی در راستای برگزاری کنگره عشایری کشور ساخته و رونمایی شد تا خانواده‌های شهدا و شرکت‌کنندگان در کنگره، از نحوه و محل برگزاری آن اطلاع کامل را کسب کنند.

سردار اکبری با بیان این‌که این نرم‌افزار به معرفی شهدای شاخص جامعه عشایر کشور نیز می‌پردازد، گفت: مردم با تلفن همراهی که در اختیار دارند، می‌توانند با نصب این نرم‌افزار از این خدمات رایگان، حتی اینترنت رایگان تا زمانی که در استان چهارمحال و بختیاری هستند، استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار