فرمانده سپاه امام رضا (ع):

ثبت مجاهدت‌های جامعه عشایری در اذهان عمومی/ یادواره‌های شهدا بسترساز تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم است

سردار غیاثی گفت: برپایی یادواره‌های شهدا بسترساز تحقق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر زمینه ارتقا بینش ایثارگری و تقویت روحیه شهادت‌طلبی و استکبارستیزی در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷ - 30May 2024

ثبت مجاهدت‌های جامعه عشایری در اذهان عمومی/ یادواره‌های شهدا بسترساز تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در دومین یادواره ۱۸۰ شهید عشایری خراسان رضوی که با حضور سران طوایف، ایلات و عشایر استان امروژ در چناران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سید محرومان و جمعی از همراهانش، اظهار داشت: وجه تمایز آیت‌الله رئیسی نسبت به سایر روسای جمهور این بود که کار را با رویکرد جهادی برای جلب رضایت الهی انجام می‌داد.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی مکتب سربازی را مانند شهید سلیمانی معنا کرد؛ بر همین اساس انتظار داریم رئیس جمهور بعدی هم بتواند مسیر تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را طی کند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که دفاع مقدس را گنجینه می‌دانند، تصریح کرد: می‌توان این حماسه را برای نسل حاضر و آینده تبیین کرد تا فرزندانمان با اقتدار و افتخار به نیاکان خود، از اقتدار امنیتی ایران اسلامی با وجود دشمنان زیادی که پیرامون ما هستند، دفاع کنند.

سردار غیاثی افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم چراکه شهدا مانند ستارگان مسیر صلاح را پیش روی ملت کشورمان قرار دادند.

وی در ادامه با اشاره به نقش‌آفرینی عشایر در تاریخ ایران اسلامی، یادآور شد: یکی از عوامل تقویت امنیت پایدار، نقش‌آفرینی عشایر غیور است، مرزبانانی که در طول تاریخ به دشمنان اجازه ندادند به حاکمیت ایران خدشه‌ای وارد کنند و این حقیقت دقیقا نکته‌ای است که امام خمینی (ره) از آن مطلع بودند و فرمودند عشایر ذخایر انقلابند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام تأکید کرد: عشایر در دوران دفاع مقدس شجاعانه در خطوط مقدم جبهه‌های نبرد حضور داشتند و افتخارآفرینی کردند. نقش‌آفرینی شهدا و رزمندگان منتسب به جامعه عشایری ایران همیشه در اذهان ملت ایران ماندگار خواهد بود.

سردار غیاثی بیان داشت: برپایی یادواره‌های شهدا بسترساز تحقق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر زمینه ارتقا بینش ایثارگری و تقویت روحیه شهادت‌طلبی و استکبارستیزی به ویژه در بین نسل جوان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها