فرمانده سپاه امام رضا (ع):

ولایت و بسیج عوامل تعالی ایران هستند

سردار غیاثی گفت: رهبری امام خامنه‌ای و بسیج به‌عنوان یادگار ارزشمند امام راحل، دو موهبت الهی هستند و تا مادامی که از این دو موهبت برخوردار باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع حرکت انقلاب اسلامی به سمت تعالی و پیشرفت باشد.
کد خبر: ۶۷۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵ - 13June 2024

ولایت و بسیج عوامل تعالی ایران هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در جمع اعضای شوراهای علمی بسیج استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما به عنوان پاسداران و بسیجیان ماموریت پاسداری از انقلاب اسلامی را داریم، اظهار داشت: بایستی فکر آرمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی را در حوزه تولید علم به مرحله اقدامات راهبردی مبدل کنیم.

 وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حرکت پرشتاب علمی در کشور تاکید دارند که شوراهای علمی بسیج باید در این حرکت علمی برنامه‌ریزی‌های هدفمند و متناسب را در اولویت قرار دهند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با اشاره به اینکه بایستی عملکردهای خود را آسیب‌شناسی کرد، گفت: اگر اقدامات علمی هم عرض برخی دستگاه‌ها را بتوانیم در طول هم برای هم‌افزایی بیشتر قرار دهیم و برای هر کدام ماموریت و نقشی را تعریف کنیم آثار علمی غنی‌تری را خواهیم داشت.

 سردار غیاثی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از ویژگی‌های شهید جمهور تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در ولایت‌محوری و ولایت‌مداری کم‌نظیر بود و آنچه این شهید والامقام را به ولایت‌محوری رساند، خدامحوری بود.

 وی بیان داشت: کار برای خدا و عمل و اقدام جهادی از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی است که برای هر کدام ما می‌تواند درس باشد.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام تاکید کرد: شهید رئیسی به شخصیت عظیم رهبر معظم انقلاب اسلامی که معادلات قدرت را در منطقه و جهان به نفع اسلام تغییر داده است، ارادت ویژه داشت.

سردار غیاثی رهبری امام خامنه‌ای و بسیج را به‌عنوان یادگار ارزشمند امام راحل، دو موهبت الهی دانست و بیان داشت: تا مادامی که این دو موهبت باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع حرکت انقلاب اسلامی به سمت تعالی و پیشرفت باشد.

در پایان این نشست از تعدادی از مدیران برتر علمی بسیج رده‌های استان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار