فرزند شهید جمهور: 

شهید آیت‌الله رئیسی نسبت به مشکلات مردم دغدغه داشت

رئیسی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار و تلاش توصیه می‌کنند در همین راستا آیت‌الله رئیسی با فروتنی و خضوع کامل پای حرف مردم می‌نشست و این توصیه را عملی می‌کرد و نتیجه این بود که کل سیستم همه مجاهدانه و شب و روز کار می‌کردند.
کد خبر: ۶۷۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷ - 13June 2024

شهید آیت‌الله رئیسی نسبت به مشکلات مردم دغدغه داشتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «ریحانه سادات رئیسی» فرزند ارشد شهید جمهور امروز در آیین افتتاح و آغاز به کار ۱۰۹ طرح «یادگار ابراهیم» که با حضور «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در مشهد برگزار شد اظهار داشت: شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود و مشکلات مردم را پیگیری و تا حل آن تلاش می‌کرد.

وی افزود: با حضور شهید رئیسی در دولت، فضائل دینی به عرصه سیاست و جامعه بازگشت و همه اعضای دولت سیزدهم سعی می‌کردند خود را به پای شهید جمهور برسانند.

فرزند شهید رئیسی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار و تلاش توصیه می‌کنند در همین راستا آیت‌الله رئیسی با فروتنی و خضوع کامل پای حرف مردم می‌نشست و این توصیه را عملی می‌کرد و نتیجه این بود که کل سیستم همه مجاهدانه و شب و روز کار می‌کردند.

رئیسی گفت: در برخی از سفرهای استانی که به همراه رئیس جمهور بودم و با گروههای جهادی به نقاط کم برخوردار می‌رفتیم پس از ارائه گزارش و بیان نیازهای آن منطقه، شهید رئیسی دستور رفع کمبودهای آن منطقه را صادر می‌کرد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی از مسئولان هر استان نیز علت وضعیت نامناسب مناطق کم‌برخوردار را جویا می‌شد و بر تامین نیازها تاکید می‌کرد.

فرزند شهید جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور شهید، هر مقام و طبقه‌ای که بالاتر می‌رفت، همه مسئولان را نیز به تقوا توصیه می‌کرد و رفتار شهید جمهور کار برای مردم و دگر‌خواهی در پرتو خداخواهی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار