شهید شعبانى: در تمام ابعاد زندگى صابر باشید

شهید على شعبانى ازندریانى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «چون ایام صدیقه کبرى فاطمه زهرا هست یک پیام به خانواده محترم و خواهرانم! مثل فاطمه زهرا در مشکلات و رنج‌ها صبور باشید، در تمام ابعاد زندگى صابر باشید.»
کد خبر: ۵۲۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵ - 15June 2022

شهید شعبانى: در تمام ابعاد زندگى صابر باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید على شعبانى ازندریانى

«به نام خداوند بخشنده مهربان

ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

گمان نکنید آن‌ها که در راه خدا کشته مى شوند مردگانند بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى می‌خورند (قرآن کریم).

با سلام و درود بر امام زمان مهدى موعود؛ منجى بشریت و با درود بی‌پایان بر نایب برحقش امام خمینى؛ با سلام بر تمام شهداى راه حق فضیلت با سلام و درود بیکران بر خانواده‌هاى معظم شهدا و با سلام و درود بر تمام پیامبران راستین و امامان و معصومین.

اى امام! من در مکتب تو تربیت شده‌ام و راه مبارزه را آموختم بدان که تا آخرین لحظه در خط شما که همان خط الله است جانفشانى می‌کنیم چراکه آنچه را در این انقلاب آموختم اخلاص عمل و ایثار بود؛ و اى امام عزیز آنان که شهید شدند سوختند و پرتو افکندند، جهان را به نور منور نمودند، با پیکرشان کلمه کلمه تاریخ را ساختند، با جانشان به آن روح بخشیدند و خط سرخ حسین را دنبال کردند امیدوارم این بنده حقیر هم به همین درجه واقعى شهادت نائل گردم براى ملت عزیز ایران خون سیدالشهداست که خون همه مسلمین را به جوش آورد و دارند این نهضت را ادامه می‌دهند.

پروردگارا! این بنده حقیر با کوله‌بارى از گناه و معصیت و راهى کربلاى غرب شدم تا شاید مورد عنایت الطاف ایزد متعال قرار بگیرم تا در حد خودم خدمت کوچکى به اسلام مسلمین کرده باشم یک پیام به امت حزب‌الله و به خانواده خود این انقلاب نونهال در طول عمرش که ۶ سال می‌گذرد از پایه با خون عزیزان بناشد با ما در این مدت با خون رشد کرده و هنوز هم با خون عزیزان رشد می‌کند.

چون ایام صدیقه کبرى فاطمه زهرا هست یک پیام به خانواده محترم و خواهرانم! مثل فاطمه زهرا در مشکلات و رنج‌ها صبور باشید، در تمام ابعاد زندگى صابر باشید، اگر بنده حقیر را خداوند متعال قبول کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمدم مجلس ختمى برپا کنید و در این مجلس به یاد سید مظلومان حسین (ع) و به یاد سیدالشهدا عزادارى کنید و بنده را در این مجلس دعا کنید انشاءالله خداوند به شما توفیق خدمت بنده به الله عطا کند.

برادران و خواهران توصیه می‌کنم هر که وصیت‌نامه مرا می‌شنود و یا می‌خواند براى اینکه گناهان بخشیده شود دعا کند از همه التماس دعا دارم.

موید و موفق و پیروز باشید خداوند یار و یاورتان باشد. در اینجا از همه اعضاى خانواده ام خداحافظى می‌کنم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار