شهید محمدحسین ملکى‌کمرى:

افسوس فقط یک جان برای اهدا به اسلام دارم

شهید محمدحسین ملکى‌کمرى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است که «افسوس یک جان بیشتر نداشتم در راه نایب امام زمان که راه اسلام و برپا شدن حق و عدالت است هدیه کنم».
کد خبر: ۵۲۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ - 14June 2022

افسوس فقط یک جان برای اهدا به اسلام دارمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

درود به روان پاک امام امت؛ رهبر مستضعفین جهان، رهبر دردمندان و مصیبت‌زدگان؛ رهبر زحمتکشان و رنجبران و مظلومان جهان چراکه این طبقه دل به او بستند و امیدوارند رهبرى او به قیام امام زمان مهدى موعود متصل شود انشاءالله.

خدایا! ما را در برقرارى راه على کمک کن افسوس که من بیشتر از یک جان در کالبدم وجود ندارد که بتوانم با ایثار و ازخودگذشتگى اسلام عزیز را یارى کنم؛ خدایا! پروردگارا! من به خود مى بالم که سرباز اسلام هستم سرباز امام زمان و در ارتش حکومت اسلامى خدمتگزارم.

بارالها! مرگ و شهادت من را در راه خودت قرار بده؛ خدایا شهادت من را جز شهداى صدر اسلام ثبت بنما جزو شهداى امام زمان ختمى مرتبت که اکمل موجودات افضل انسان‌ها اشرف مخلوقات است قرار بده افسوس که یک جان بیشتر نداشتم که در راه نایب امام زمان که راه اسلام و برپا شدن حق و عدالت است هدیه نمایم.

خدایا تشکر می‌کنم این نعمت را به من دادى تا بتوانم در راه اهداف حکومت اسلامى لذت‌ها و محبت‌هاى دنیوى را فراموش کنم و فقط راه تو را در نظر داشته‌ام؛ خدایا! هر چه از تو خواسته‌ام در زندگى به من عطا فرمودى حتى شهادت در راه خودت را دریغ ننمودى چطور بتوانم از عهده تشکر تو برآیم.

پدر عزیزم می‌دانم محبت من در دل تو بسیار است و رنج و اندوه از دست رفتنم برایت سنگین؛ ولى در راه الله و به ثمر رسیدن حکومت اسلامى بسى ناچیز است؛ شما باید از درگاه خداوند تشکر کنید این نعمت را ارزانى داشته و شما را از این ثواب برخوردار کرده است، پدر عزیزم تو را به حضرت باریتعالى سوگند مى دهم مرا فراموش کنی؛ مبادا خداى ناکرده گریه کنى و اجر و منزلت خود را نزد حضرت پروردگار از میان ببرى؛ پدر عزیزم از تو تشکر می‌کنم همواره مرا تربیت و تشویق کردى، از شما تشکر می‌کنم در راه به انجام رسیدن مواهب و بخشش‌هاى حضرت پروردگار مرا یارى دادى؛ و اى مادر عزیزم، چه بهتر مرگ انسان در راه الله باشد؛ از زحماتى که در این مدت از عمر خود براى من کشیدى تشکر می‌کنم و از خداى باریتعالى خواهانم اجر و منزلت در بهشت به شما عنایت فرماید انشاءالله. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها