به صورت آزمایشی؛

شبکه اجتماعی «شهید» راه‌اندازی شد

شبکه اجتماعی «شهید» به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۲۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ - 19June 2022

شبکه اجتماعی شهید به صورت آزمایشی راه اندازی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شبکه اجتماعی «شهید» به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

کاربران می‌توانند پس از ثبت نام، برای شهید یا شهدای مورد نظر خود، صفحه اختصاصی بسازند و متن، عکس، فیلم و فایل‌های مرتبط با شهید خود را به اشتراک بگذارند و دنبال کننده صفحه دیگر شهدا باشند و برای صفحه شهید خود دنبال کننده جذب کنند. دوستان و همرزمان شهید خود را پیدا کنند تا خاطرات خود را به اشتراک بگذارند. ویژگی منحصر به به فرد شبکه اجتماعی شهید که آن را از دیگر سایت‌های مشابه متمایز می‌کند، ایجاد و مدیریت آنلاین انواع جشنواره و مسابقه است.

در شبکه اجتماعی شهید هر کاربر می‌تواند برای شخصیت حقیقی و حقوقی خود فراخوان جشنواره/ مسابقه فرهنگی و هنری نصب کند. به طور مثال جشنواره عکس مردمی با تلفن همراه با موضوع مورد نظر، جشنواره نقاشی کودک با موضوع مورد نظر، جشنواره تخصصی کاریکاتور موضوع مورد نظر و... مخاطبین را دعوت به حضور در جشنواره کند، کاربران تصویر، فایل یا فیلم مورد نظر مالک فراخوان را ارسال کند، داور (داوران) یا مالک فراخوان و یا کاربران اثر یا آثار برتر را امتیاز دهی و انتخاب می‌کند و در نهایت آثار برنده اعلام و جوایز برندگان توسط مالک فراخوان اعطا می‌شود.

این نرم افزار به صورت آنلاین در اختیار ستاد کنگره‌های شهدا، مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری، ادارات و نهاد‌های مختلف و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی قرار دارد تا دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری خود را ایجاد و مدیریت کنند.

ثبت فراخوان جشنواره در سه سطح تخصصی، مردمی، کودک و نوجوان دیده شده و انواع مسابقات فرهنگی و هنری پیش بینی شده است.

مالک فراخوان پس از جمع آوری آثار می‌تواند نمایشگاه مجازی از آثار دریافتی ایجاد و در فضای مجازی حضوری پر محتوا داشته باشد یا با چاپ آثار برتر نمایشگاه فیزیکی برگزار کند.

کاربران علاقه‌مند به شهید و امور فرهنگی هنری مرتبط، می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://shahiid.com/ از امکانات فوق العاده شبکه اجتماعی شهید استفاده کنند.

در ضمن شبکه اجتماعی شهید، در نظر دارد پس از عبور از مرحله آزمایشی، پویشی تحت عنوان نگارستان شهید راه اندازی کند.
هدف پویش نگارستان شهید، غبار روبی، بازسازی تصویر و چهره نگاری دیجیتالی از دویست هزار شهید جنگ ایران و عراق با همکاری هنرمندان نقاش و طراح ایران است.

شبکه اجتماعی شهید، از کاربران علاقه‌مند به شهید دعوت می‌کند برای عبور از مرحله آزمایشی سایت:

۱_ثبت نام کنند
۲_برای شهید یا شهدای مورد نظر خود صفحه ایجاد کنند
۳_فراخوان جشنواره یا مسابقه آزمایشی ثبت کنند
۴_در فراخوان دیگران شرکت کنند و فایل ارسال نمایند
۵_ به آثار دریافتی امتیاز دهند
۶_ نتایج داوری را به کاربران شبکه اعلام کنند

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها