رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد:

بی‌تفاوتی و ساده‌انگاری در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن به‌معنی ترک فریضه است

هاشمی با بیان اینکه بیشترین مسئولیت در تهاجم ترکیبی دشمن با نخبگان و اهل فکر است؛ گفت: بی‌تفاوتی و ساده‌انگاری در این تهاجم به معنی ترک فریضه است.
کد خبر: ۵۲۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ - 17June 2022

بی‌تفاوتی و ساده‌انگاری در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن به‌معنی ترک فریضه استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سید محمود هاشمی» رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد در هشتمین اجلاس مسئولین کانون‌های مراکز استان‌ها و واحد‌های جامع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این اجلاس با هدف انسجام بخشی سازمانی، شبکه سازی و آرایش عملیاتی و جهادی برای تبیین حقایق در همه عرصه‌های نیاز برگزار شده است.

هاشمی افزود: حکیم انقلاب اسلامی حکم جهاد می‌دهند و آن را فریضه‌ای قطعی و فوری اعلام می‌کنند لذا وجوب جهاد باید در رفتار من و شما نمایان گردد چرا که اگر دشمن تهاجم نکرده بود امام ما فرمان جهاد نمی‌دادند. اکنون باید ببینیم من و شمای استاد و مسئول انقلابی چه نقشی و تحرکی در مقابله با این تهاجم ترکیبی و همه جانبه دشمن داشته و داریم.

معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: تهاجم ترکیبی دشمن را باید با اقدامات ترکیبی پاسخ داد باید تهاجم کرد نباید فقط دفاع کرد. استاد و نخبگان جامعه باید به اقدامات و الزامات تهاجم ترکیبی در مقابل دشمن مجهز شوند.

وی افزود: فراگرفتن الزامات و ساز و کار‌های جنگ ترکیبی مهم‌ترین تجهیز برای مقابله با اقدامات رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمن است.

هاشمی ادامه داد: این اجلاس برای شناخت مختصات، میادین و شیوه‌های مقابله با جنگ شناختی و آرایش نخبگانی جهت تهاجم به دشمن در زمینه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و بیشترین مسئولیت در تهاجم ترکیبی دشمن با نخبگان و اهل فکر است که من و شما هستیم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: القای شبهات و تهاجم در زمینه‌های مختلف ممکن است روزی به سپاه باشد، لحظه‌ای به الگو‌های نظام و انقلاب اسلامی باشد، روزی به مولود‌های انقلاب و به مسئولان باشد و یا به تحولات و اقدامات انقلابی دولت باشد، تا بتوانند امید را از بین ببرند، موفقیت‌ها را کم رنگ جلوه بدهند و با دروغ و فریب اذهان را تحت تاثیر قرار دهند لذا من و شما موظفیم جهاد کنیم‌

هاشمی افزود: انشاالله خروجی این اجلاس برنامه عملیاتی منسجم برای تهاجم هدفمند به اقدامات و تهاجم‌های ترکیبی دشمن باشد و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نگین نهضت استادی در کشور باید پیشران برای تحقق دغدغه‌های نایب حضرت، ولی عصر در جهاد تبیین باشد بی‌تفاوتی و ساده انگاری در این تهاجم به معنی ترک فریضه است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار