مجروح شدن ۷۸ فلسطینی در جریان درگیری‌های روز گذشته در «نابلس»

سازمان «هلال احمر» فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌های روز گذشته میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهر «نابلس» ۷۸ نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۵۲۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ - 18June 2022

مجروح شدن ۷۸ فلسطینی در جریان درگیری‌های روز گذشته در «نابلس»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، سازمان هلال احمر فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص درگیری‌های روز گذشته در شهر نابلس واقع در کرانه باختری منتشر کرد.

در بیانیه سازمان هلال احمر آمده است که در جریان درگیری‌های روز گذشته میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهر نابلس، ۷۸ فلسطینی مجروح شدند. صهیونیست‌ها در درگیری‌های روز گذشته از گاز‌های اشک آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

از سوی دیگر، سازمان اوقاف اسلامی قدس با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که علیرغم تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی، روز گذشته ۵۰ هزار فلسطینی با حضور در مسجدالاقصی اقدام به اقامه نماز جمعه کردند.

این درحالی است که پیشتر «شیخ عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی سخنانی را در خصوص طرح‌ها و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و مسجدالاقصی، مطرح کرد.

خطیب مسجدالاقصی در این خصوص اظهار داشت: طرح‌های رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی هرگز محقق نخواهد شد و ملت فلسطین به هیچ وجه اجازه سیطره این رژیم بر هیچ بخشی از این مسجد را نخواهد داد.

این شخصیت فلسطینی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی در جمعه «پاسداران به رغم تبعید» دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار