بررسی نحوه اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در مجلس

کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس طی هفته جاری، نحوه اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را با حضور مسئولان وزارتخانه‌های مربوطه بررسی می‌کند.
کد خبر: ۵۲۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ - 18June 2022

بررسی نحوه اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در مجلسبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی طی هفته جاری در روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۹ و ۳۰ خرداد) تشکیل جلسه می‌دهد.

این کمیسیون در نشست روز یکشنبه خود، گزارش ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس درخصوص عملکرد سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اجرای حکم بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را با حضور مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان هدفمندی یارانه‌ها، دیوان محاسبات کل کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی و تهیه می‌کند.

همچنین کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در جلسه روز دوشنبه عملکرد و ارزیابی نحوه اجرای مواد یک و هفت قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و ارائه گزارش توسط وزارت خانه‌های امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، وزارت کشور (شهرداری‌ها و استانداری‌ها)، معاونان اقتصادی استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، اتاق ایران، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس را در دستور کار خود دارد.

همچنین کمیته این کمیسیون در روز سه‌شنبه اقتصاد دریا و ظرفیت‌های تولیدی آبزیان و صنایع و خدمات مرتبط با آن را با حضور مسئولان وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی، صمت، راه و شهرسازی (سازمان بنادر)، جهاد کشاورزی (منابع طبیعی و سازمان شیلات)، وزارت دفاع و پشتیبانی، صندوق توسعه دریایی، بخش خصوصی، نیرو‌های مسلح، بانک کشاورزی و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار