مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

نگذاریم فرهنگ دفاع مقدس مورد بی‌مهری قرار گیرد

سرهنگ «فلاحی» گفت: مجموعه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و میراث فرهنگی می‌توانند در نشر فرهنگ ایثار و شهادت قدم‌های خوبی بردارند تا فرهنگ دفاع مقدس خواسته و ناخواسته مورد بی‌مهری قرار نگیرد.
کد خبر: ۵۲۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 18June 2022

نگذاریم فرهنگ دفاع مقدس خواسته یا ناخواسته مورد بی‌مهری قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در دیدار با «هادی شاهوردی» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، اظهار داشت: میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بهترین پایگاه برای تأثیرگذاری مثبت انقلاب اسلامی در جهان و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی بیان داشت: به برکت دولت سیزدهم تعامل خوبی در کلان کشور و استان انجام شده و زمینه همکاری بین دو مجموعه در مرکز و استان بسیار زیاد است و در قانون برنامه ششم هم اشاره شده که همراهی دو مجموعه در برنامه‌های فرهنگی، ساخت و ثبت یادمان‌های شهدای گمنام باید گسترش یابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: هر دو مجموعه می‌توانند در نشر فرهنگ ایثار و شهادت قدم‌های خوبی بردارند تا فرهنگ دفاع مقدس خواسته و ناخواسته مورد بی‌مهری قرار نگیرد.

فلاحی افزود: دشمن با القای اینکه مردم دیگر پای نظام نیستند می‌خواهد اهداف شیطانی خود را پیاده کند در حالی که مردم ایران هوشیارانه در مقابل این توطئه‌ها ایستاده و اجازه نخواهند داد کوچکترین ضربه‌ای به نظام جمهوری اسلامی وارد شود.

وی با اشاره به تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان، خاطرنشان کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس و ثبت آن می‌تواند نقش به‌سزایی را ایفا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار