رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

لزوم تبیین ابعاد شخصیتی شهید چمران برای جوانان و دانشجویان

چمران گفت: امروز دستگاه‌های متولی و پیشکسوتان دفاع مقدس باید به تبیین شخصیت شهید مصطفی چمران برای جوانان و دانشجویان بپردازند.
کد خبر: ۵۲۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۱ - 21June 2022

لزوم تبیین ابعاد شخصیتی شهید چمران برای جوانان و دانشجویانمهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مصطفی چمران اظهار داشت: شخصیت شهید چمران به گونه‌ای است که همه افراد با شناخت درست می‌توانند از ابعاد شخصیتی ایشان در زندگی و کارهای خود استفاده کنند.

چمران ادامه داد: با توجه به چند بُعدی بودن شخصیت شهید چمران جوانان از روحیه پر تلاش و علمی شهید چمران، رزمندگان از روحیه جهادی، دانشجویان در حوزه علمی، نظامی‌ها در حوزه نظامی‌گری، صنایع و نوآوران در حوزه تکنیک و نوآوری ایشان، کسانی که اهل عرفان هستند از خلوص ایشان و کسانی که اهل عمل و اقدام هستند از برنامه‌های عملیاتی ایشان استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهید چمران در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه تا کنون چقدر از تفکرات شهید چمران در جامعه پیاده‌سازی شده است، گفت: علی‌رغم اقدامات صورت همچنان کوتاهی‌هایی صورت گرفته و آنچنان که باید مردم و جوانان هنور ابعاد شخصیتی شهید چمران را نمی‌شناسند.

وی افزود: امروز دستگاه‌های متولی و پیشکسوتان دفاع مقدس باید به تبیین شخصیت شهید چمران برای جوانان و دانشجویان بپردازند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار