قالیباف:

شهید چمران انقلابی بودن خود را در گره‌گشایی از مشکلات مردم نشان می‌داد

رئیس مجلس گفت:‌ شهید چمران انقلابی و بسیجی بودن خود را در گره‌گشایی از مشکلات مردم و مستضعفان عالم نشان می‌داد و با بی‌عملی و بی‌حاصلی بیگانه بود.
کد خبر: ۵۲۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ - 21June 2022

شهید چمران انقلابی بودن خود را در گره‌گشایی از مشکلات مردم نشان می‌دادبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه (۳۱ یکم خرداد)، اظهار داشت: فرارسیدن سالروز شهادت مجاهد دانشمند شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می‌دارم.

رئیس مجلس گفت:‌ جمع شدن ویژگی‌های درخشانی همچون شجاعت و پیشتازی در جهاد، انصاف و اعتدال و پرهیز از اقدامات شتاب‌زده و محاسبه نشده صفای باطن و لطافت طبع، عشق و علاقه بی‌نظیر به امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی در کنار فهم و تحلیل دقیق از مسائل سیاسی سراسر جهان اسلام و استعداد علمی کم نظیر از شهید چمران شخصیتی نمونه و الگویی بی‌بدیل برای تمامی جوانان ساخته بود.

وی افزود:‌ شهید چمران انقلابی و بسیجی بودن خود را در گره‌گشایی از مشکلات مردم و مستضعفان عالم نشان می‌داد و با بی‌عملی و بی‌حاصلی بیگانه بود.

قالیباف خاطرنشان کرد: دستگاه‌های تربیتی جمهوری اسلامی چه در مدارس و چه در دانشگاه‌ها با همت جوانان و عموم دلباختگان به آرمان انقلاب اسلامی باید به نحوی تحول یابد که تربیت جوانان نخبه و شجاع با الگوپذیری از امثال شهید چمران و سایر شهدای انقلاب اسلامی در آن استثناء و کمیاب نباشد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار