وصیت‌نامه شهید «حسن بابایی سرحمامی»؛

وحدت کلمه را حفظ کنید

در فرازی از وصیت‌نامه «حسن بابایی سرحمامی» آمده است: وحدت کلمه را بین یکدیگر حفظ کنید و زنگار کینه را از هم بزدائید.
کد خبر: ۵۳۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ - 22June 2022

وحدت کلمه را بین یکدیگر حفظ کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«حسن بابایی سرحمامی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«حسن بابایی سرحمامی» فرزند «حیدرعلی» نهم مرداد ۱۳۵۰در بابل به دنیا آمد و در یکم تیر ۱۳۶۷در جزیره مجنون به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

طبق آیه شریفه انا لله و انا الیه راجعون همه باید دیر یا زود دار فانی دنیا را وادع گوئیم و عزم سفر به دنیایی دیگر یعنی آخرت کنیم. پس چه بهتر که ما دنیا را ترک گویم نه دنیا ما را ترک گوید و چه عالیست که ما قبل از به صدا در آمدن زنگ خطر ملک الموت خویشتن را برای مرگ و رخت بر کندن از این دنیا مهیا کنیم.

خوشا به آنانکه دل از دنیا رستند و به رب پیوستند. چه ذلیلند آنهیی که که از انجام تکلیف الهی باز مانده‌اند و راضی به حیات دو روزه دنیا شده‌اند و در دره عمیق ظواهر و عوام‌فریبی دنیا فرو رفته‌اند و فی الاخر السبیل به شیطان پیوستند و چه بی‌شعورند انسان‌هایی که انصارالحسین را بدون شعور و نظم تلقی می‌کنند و گمان می‌کنند که جبهه و جنگ محل امرار و معاش رزمندگان است و نیز انسان‌های حاضر در جبهه را کج فهم و کوته نظر قلمداد می‌کنند و اینان کسانی هستند که تمام وجودشان در قفس تنگ، محبوس و گرفتار است و به ما و انقلاب و اسلام و خون‌های ریخته شده شهداء توهین و ناسزا می‌گویند.

آخر جرم ما چیست که شما جاهلان و اسیران در دنیا که ما در قید حیات هستیم از شما ناسزا می‌شنویم، اما نکند که وقتی گواه مظلومیت ما را خون ما امضاء کرده است به عنوان دلسوزی فحش و ناسزا به آرمانمان و به خونهایمان نثار شود.

تنها سخنی که به اینان دارم اینست که جای تعجب است که اکنون قریب به هشت سال و اندی از تاریخچه انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی می‌گذرد، ولی هنوز اینهاا ندای حسین زمان را لبیک نگفته‌اند و فقط و فقط بجز به ظواهر دنیا به چیز دیگری دلخوش نیستند و همیشه ندای صلح و سازش با جنایتکار و ابرقدرت را سر می‌دهند.‌ ای جاهلان تاریخ و‌ ای کوفیان، لحظه‌ای به خود بیایید و به خود بنگرید تا خدا بر شما ثابت شود.  

وصیتم به شما برادران بسیجی و مخلص پایگاه شهید قائمی و چاوشی و دیگر همسنگرانم اینست که نکند که خدای نکرده دست از امام و جنگ با دشمن بردارید و نکند که ما را فراموش کنید. همیشه گوش به فرمان و دستورات امام باشید و نگوئید که امام با ما نبوده است و مخاطب سخن امام ما نیسیتم.

برداران عزیزم تنها وصیت و سفارش من اینست که وحدت کلمه را بین یکدیگر حفظ کنید و زنگار کینه را از هم بزدائید و در جلسات بسیج و فعالیت‌های بسیج  شرکت فعال داشته باشید، چونکه پایگاه رزمنده و عاشق می‌پروراند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار