معرفی کتاب؛

شهید «علیرضا تولایی»

کتاب شهید «علیرضا تولایی» در قالب شناخت‌نامه مازندران از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۵۲۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ - 13June 2022

شهید «علیرضا تولایی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، کتاب شهید «علیرضا تولایی» در قالب شناخت‌نامه مازندران به قلم «زین العابدین درگاهی» پاییز ۱۴۰۰ از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به چاپ رسیده است.

در این کتاب ۴۸ صفحه‌ای که به صورت پالتویی منتشر شده است، موضوعات «تولد»، «تحصیل»، ازدواج»، «روز‌های پر شور انقلاب»، «پیروزی انقلاب، جنگ»، «فنون هنری و رزمی»، «آموزش‌ها»، «مسئولیت‌ها و خدمات»، «حضور در صحنه‌های آتش و خون»، «اولین و آخرین شب در خانه»، «شهادت»، «آرمان‌ها و اندیشه‌ها» و «اخلاق و رفتار» شهید تولایی را می‌خوانیم.

در بخشی از کتاب آمده است:

شهید تولایی با توجه به توان‌مندی جسمی در صحنه‌های جنگ شجاعانه عمل می‌کرد، این توان جسمی وقتی همراه با باور و اعتقاد باشد، بی‌تردید صحنه‌های شگفتی را رقم خواهد زد.

میدان جنگ جوانان رشید و شجاع عاشق شهادت را می‌طلبد، علیرضا یکی از آن‌ها بود. همرزم او علی اکبر خنکدار می‌گوید: توانایی فرماندهی دو قسمت است: یکی جسمی که شهید ورزشکار بود و توانایی بالای جسمی داشت و دیگری تصمیم‌گیری و شجاعت است که شهید علیرضا تولایی در هر دو توان بالایی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار