با حضور مردم شهیدپرور اهواز؛

یادواره سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» در اهواز برگزار می شود

یادواره سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) و 400 شهید والامقام کوی ابوذر اهواز با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان و نوجوانان خوزستانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲ - 22June 2022

یادواره سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» در اهواز برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، یادواره سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) و 400 شهید والامقام کوی ابوذر اهواز با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان و نوجوانان خوزستانی برگزار می‌شود.

این مراسم روز جمعه سوم تیرماه سال 1401 بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، مدافعان حرم، بسیجیان، طلاب، علما و روحانیون، دانش‌آموزان و دانشجویان به همراه بسیجیان سلحشور در آن حضور خواهند یافت و یاد و خاطره سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) و 400 شهید کوی ابوذر اهواز را گرامی می‌دارند.

یادواره سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) و 400 شهید کوی ابوذر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) اهواز واقع در خیابان شهید «علیرضا نظرآقایی» انجام می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم نیز در آن حضور می‌یابند.

در این برنامه «حسن عباسی» رئیس اندیشکده یقین به سخنرانی می‌پردازد و به مقام سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» ادای احترام می‌کند.

همچنین در این یادواره سردار «محمدصادق موحدی‌کیا» فرمانده تیپ مکانیزه 20 رمضان نیروی زمینی سپاه نیز روایتگری خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار