«مقاومت» تنها گزینه موفقیت‌آمیز برای مقابله با صهیونیست‌ها است

عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به تشدید اقدامات خصمانه شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان، گفت: مقاومت تنها گزینه موفقیت آمیز برای مقابله با تجاوزات شهرک نشینان در کرانه باختری است.
کد خبر: ۵۳۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ - 26June 2022

«مقاومت» تنها گزینه موفقیت‌آمیز برای مقابله با صهیونیست‌ها استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «جاسر البرغوثی» عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی با اشاره به تشدید اقدامات خصمانه شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان، اظهار داشت: مقاومت تنها گزینه موفقیت آمیز برای مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان در کرانه باختری است.

عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین افزود: اگر شهرک‌نشینان صهیونیست احساس امنیت نمی‌کردند، هیچگاه به ارتکاب جنایت علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری مبادرت نمی‌ورزیدند.

وی در ادامه اظهاراتش در این زمینه یادآور شد: یکی از عواملی که موجب شده است تا شهرک نشینان صهیونیست به جنایات خود ادامه دهند، تداوم همکاری‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است.

این مقام حماس همچنین عنوان کرد: لازم است در چنین شرایطی، فلسطینیان در قالب کمیته‌های حمایت مردمی سازماندهی شوند تا بتوانند هزینه سنگینی را به شهرک نشینانِ متجاوز در کرانه باختری تحمیل کنند.

این عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تشدید مقاومت مردمی و نظامی در کرانه باختری و تحت تعقیب قرار دادن شهرک نشینان صهیونیست در نقاط مختلف تنها راهی است که می‌تواند سلامت و امنیت شهروندان فلسطینی را به طور کامل تضمین کند.

وی همچنین ادامه داد: طبیعی است که تشدید مقاومت موجب رهایی یافتن شهروندان فلسطینی از تجاوزات اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست در اراضی اشغالی خواهد شد. تجربه پیشین ثابت کرده است که متجاوزان همواره تنها در برابر شمشیر مقاومت و قدرتِ کوبنده آن از مواضع خصمانه خود عقب نشسته اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها