یادداشت/ سید مصطفی آقامیرسلیم

عزم راسخ ملت، نشانه اصلی دشمن

امروز بیش از هر موقع باید مراقب عناصر نفوذی و شگرد‌های مرموز آن‌ها باشیم، دشمن از یک مصیبت یا مشکل اجتماعی سوءاستفاده عزم راسخ ملت را نشانه‌گیری می‌کند.
کد خبر: ۵۳۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 26June 2022

عزم راسخ ملت، نشانه اصلی دشمن

گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس_ «سید مصطفی آقامیرسلیم» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل نود مجلس یازدهم؛ «آنچه در فاجعه هفتم تیر نباید از یاد برود، موضوع نفوذ است. این که ما فکر کنیم آرمان‌های بلندی داریم و می‌توانیم بسادگی آن‌ها را در جامعه خود محقّق کنیم و هیچ مقاومتی یا مخالفتی یا مزاحمتی در مقابل آن رخ نمی‌نماید، نشان‌دهنده کمال سادگی است.

هم استقلال و هم آزادی ما منافع دشمنانمان را تهدید کرد و می‌کند و برای خاموش کردن مشعل استقلال و آزادی در دوران مبارزات انقلابی، صدمات فراوان به ما زدند و شهدای بزرگواری تقدیم ساحت انقلاب کردیم که روحشان شاد باد؛ اما پس از پیروزی انقلاب و برای تضعیف و سپس انحراف از مسیر انقلاب، طرح های متعددی ریختند و از این که اراده ما را بشکنند مأیوس نشدند، چه برای کوتاه مدت و چه میان مدت و حتی بلندمدت. اما در کوتاه‌مدت طرحِ نفوذ را اجرا کردند و افرادی با ظاهر انقلابی در تشکیلات نوپای پس از انقلاب وارد کردند و با شگرد‌های مختلف به جلب اعتماد انقلابیون و مسئولان پرداختند تا بتوانند براحتی ضربات خود را بر پیکر نظام جمهوری اسلامی بزنند:

از یک سو عناصر فهیم و فداکار و خدوم را شهید کنند، و از دیگر سو موجب اخلال و کندی در پیشرفت امور شوند. این طرحِ نفوذ را منافقان در هفتم تیر و ششم شهریور ۱۳۶۰ به اجرا گذاردند و به دنبال آن مرتکب خباثت‌های متعدد دیگری با پشتیبانی دشمنانمان و آن‌ها که پیروزی ما را علیه منافع خود می‌دیدند، شدند. عبرت بزرگ حاصل از آن فجایع این است که نباید از مکر و خدعه دشمن غافل شد و بدون شناخت عمیق، فریب ظاهر افراد را خورد.

همه جاسوسان و رخنه‌گران با چنین شگرد‌هایی مبادرت به نفوذ در میان صفوف ما می‌کنند تا به موقع مبادرت به قتل عناصر کلیدی و مؤثر یا آبروریزی از نظام ما بنمایند یا در صحنه جهانی برایمان مشکلات بیافرینند. امروز بیش از هر موقع باید مراقب عناصر نفوذی و شگرد‌های مرموز آن‌ها باشیم و بویژه توجه داشته باشیم که دشمن از یک مصیبت یا مشکل اجتماعی که به ما روی می‌آورد در لایه‌های بعدی طراحی خود، برای براندازی و اغتشاش یا ممانعت از اصلاحات، یا القای یاّس و سست کردن عزم راسخ ما، نشانه‌گیری می‌کند.»

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار