حماس: در ۵ دقیقه آغاز جنگ ۱۵۰ موشک به سمت اشغالگران شلیک می‌کنیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: غزه با وجود محاصره ۱۵ ساله، این روز‌ها برای نبردی راهبردی برابر رژیم صهیونیستی آماده می‌شود.
کد خبر: ۵۳۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ - 26June 2022

در پنج دقیقه آغاز جنگ ۱۵۰ موشک به سمت اشغالگران شلیک می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب‌نیوز، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، عصر امروز در جریان یک همایش مردمی در شهر صیدا در لبنان سخنرانی کرد.

هنیه در ابتدای سخنان خود ضمن قدردانی از مردم، دولت و مقاومت لبنان، اظهار داشت: امروز عهد خود را با فلسطین و مقاومت تازه می‌کنیم و بار دیگر بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به موطن‌شان تاکید می‌کنیم.

وی افزود: لبنانی‌ها مانند فلسطین همچون روحی در دو بدن، طی ۷۴ سال گذشته درد و رنج ملت فلسطین را تحمل کرده‌اند؛ البته ما امروز در دوران پیروزی‌ها قرار داریم، پیروزی‌هایی که مردم و مقاومت بازیگران اصلی آن بوده‌اند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تاکید کرد: غزه با وجود محاصره ۱۵ ساله، این روز‌ها برای نبردی راهبردی برابر رژیم صهیونیستی آماده می‌شود.

هنیه افزود: کسانی که قدم در راه عادی‌سازی روابط گذاشتند به مساله فلسطین خیانت کردند، آن‌ها آزادی مسجدالاقصی را دور از ذهن می‌دانند، اما ما آن‌را نزدیک می‌دانیم.

وی با اشاره به توانمندی مقاومت فلسطین در هدف قرار دادن عمق اراضی اشغالی که در نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) به چشم دیده شد، افزود: در آغاز هر درگیری در آینده، ۱۵۰ موشک طی تنها پنج دقیقه رژیم صهیونیستی را در هم می‌کوبد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: کرانه باختری پس از سال‌ها رکود، همکاری امنیتی و توطئه‌های کوچک و بزرگ، بار دیگر به‌پاخاسته و جنین این روز‌ها پرچم مقاومت را به اهتزاز درآورده است.

هنیه با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان جایی در مسجدالاقصی ندارند، افزود: شمشیر قدس تا زمان آزادی قدس شریف و کل فلسطین، برکشیده از نیام باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار