مديركل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

بازخوانی واقعه هفتم تیر، پشتوانه عظیمی برای ارتقاء بصیرت ملت ایران است

سرهنگ «رشیدی» با صدور پیامی به‌مناسبت هفته قوه قضائیه، اعلام کرد: بازخوانی و روشنگری واقعه سترگ هفت تیر و دیگر جنایات تروریستی مزدوران استکبار و جبهه دشمنان انقلاب اسلامی پشتوانه عظیمی برای ارتقاء بصیرت و آگاهی ملت انقلابی و استکبارستیز ایران به‌ویژه نسل جوان و فهیم کشور است.
کد خبر: ۵۳۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ - 28June 2022

بازخوانی واقعه هفت تیر، پشتوانه عظیمی برای ارتقاء بصیرت و آگاهی ملت انقلابی ایران است

گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

هفتم تیر روز اثبات حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی ایران است؛ این روز هرساله، یادآور خاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان است؛ این شهدا جمعی از بهترین و شایسته‌ترین و لایق‌ترین فرزندان این آب و خاک و مدیران ایران اسلامی بودند که عروج مظلومانه آن‌ها، پرده از چهره نفاق برداشت و بصیرت را بیش از پیش در جامعه متبلور نمود و معاندین و گروه‌های کج‌اندیش را که برای جلب رضایت اربابان‌شان و در راس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا به این جنایت دست زدند، منزوی و نیات‌شان را آشکار کرد.

بازخوانی و روشنگری واقعه سترگ هفت تیر و دیگر جنایات تروریستی مزدوران استکبار و جبهه دشمنان انقلاب اسلامی پشتوانه عظیمی برای ارتقاء بصیرت و آگاهی ملت انقلابی و استکبارستیز ایران به‌ویژه نسل جوان و فهیم کشور است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش، به‌ویژه ۲ شهید لرستانی حادثه هفت تیر ماه، شهید حجت‌الاسلام و المسلمین «سید فخرالدین رحیمی» و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد حسین صادقی»، هفته قوه قضائیه را به قضات محترم، کارکنان تلاشگر دستگاه قضا تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای همه‌ی عزیزان عافیت، سرافرازی و توفیق خدمت را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار