نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان با همدلی و وحدت مطالبات مردم لرستان را پیگیری کنند

حجت‌الاسلام «نیازی» گفت: خوشبختانه وحدت در استان لرستان صورت گرفته است و امیدواریم با هماهنگی، همدلی و صمیمیت، جلسات پیگیری مسائل و مشکلات مردم به صورت ماهیانه برگزار شوند.
کد خبر: ۵۳۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ - 28June 2022

مسئولان با همدلی و وحدت مطالبات مردم لرستان را پیگیری کنند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز (سه‌شنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم‌تیر که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد با حضور آیت‌الله «سید احمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران برگزار شد، با اشاره به انتقال مطالبات مردم لرستان به آیت‌الله خاتمی از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار داشت: نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در این مدت اخیر بیش از ۲۰ وزیر و معاون وزیر را ملاقات کرده و خواسته‌های مردم لرستان را به آن‌ها انتقال داده‌ و خوشبختانه در این رابطه پیگیر است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اتفاقات امیدوارکننده‌ای در استان در حال رخ دادن است، بیان داشت: در این راستا از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان لرستان تقدیر و تشکر داریم، خوشبختانه وحدت در استان صورت گرفته است و امیدواریم با هماهنگی، همدلی و صمیمیت، جلسات پیگیری مسائل و مشکلات مردم به صورت ماهیانه برگزار شوند.

آیت‌الله نیازی تصریح کرد: این جلسات با حضور نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار و مشکلات استان و شهر‌ها پیگیری شوند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مسئولان دست به دست هم دهند و با همدلی و حمایت مردم، قدم‌های بسیار خوبی در استان لرستان برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار