مدیرعامل سازمان اتکا خبر داد؛

عمق‌بخشی به خدمات اتکا با حمایت وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح

اعلمی به تشریح فعالیت‌های سازمان اتکا درخصوص سیاست جوانی جمعیت و فرزند‌آوری پرداخت و گفت: با حمایت وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای توانسته‌ایم یک عمق‌بخشی در خدمات خود ایجاد کنیم.
کد خبر: ۵۳۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ - 01July 2022

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مرتضی اعلمی» مدیرعامل سازمان اتکا صبح امروز (جمعه) در آیین افتتاح سالن جهیزیه مطلع عشق «طرح تامین جهیزیه زوج‌های جوان خانواده نیروهای مسلح» با اشاره به تاکیدات وزیر دفاع مبنی بر تلاش جهادی اظهار داشت: سازمان اتکا در راستای تحقق سخنان وزیر دفاع و کمک به تحقق سیاست جوانی جمعیت و فرزند‌آوری، اقدامات موثری انجام داده و تا به نتیجه رسیدن آن‌ها، این تلاش‌ها را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با اجرای طرح عادلانه کردن یارانه در مسیر رفع فقر و تخصیص عادلانه یارانه‌ها قدم برداشته است، گفت: سازمان اتکا نیز در همین راستا در واریز یارانه‌ها انضباط‌بخشی داشته است؛ همچنین حمایت از خانواده‌ها و جوانی جمعیت را در تخصیص یارانه در دستور کار قرار داده و سازمان اتکا در مناسبت‌های مختلف پرداخت یارانه‌های معیشتی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان اتکا عنوان کرد: با حمایت وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای توانسته‌ایم عمق‌بخشی در خدمات ایجاد کنیم.

اعلمی با اشاره به اینکه احیاء واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل از جمله اولویت‌های سازمان اتکا است، افزود: راه‌اندازی این واحدها رونق تولید را به همراه داشته است؛ همچنین با توجه به اینکه برخی از واحدهای تعطیل شده در مناطق محروم بود باعث ایجاد اشتغال پایدار شده است.

وی با بیان اینکه سازمان اتکا یک سازمان تنظیم‌گر در سطح مالی است و هرگاه بازار دچار التهاب می‌شود با تامین کالا این التهاب را از بین می‌برد، گفت: سازمان اتکا یک سازمان تسهیل‌گر هم هست و تامین جهیزیه برای زوجین جوان در همین راستا است.

مدیر عامل سازمان اتکا اضافه کرد: طرح تامین جهیزیه سال‌ها مطرح شده بود، اما امروز به ثمر نشسته است؛ این طرح شروع شده و پایدار خواهد بود و نمایشگاه دائمی آن در فروشگاه چمران سازمان اتکا دایر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اقلام جهیزیه جزء محصولات تولیدی سازمان اتکا است و در سطح کیفی مطلوبی قرار دارد و ۳۶ ماه ضمانت خواهند داشت.

اعلمی با بیان اینکه زوجین اقساط این اقلام را در ۶۰ ماه پرداخت خواهند کرد، گفت: امروز به صورت نمادین ۳۰ جهیزیه آماده شده و بین زوجین توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار