مدیرعامل سازمان اتکا:

محصول اقدامات پژوهشی باید به رضایت‌مندی ختم شود

اعلملی با بیان اینکه محصول اقدامات پژوهشی باید به رضایت‌مندی ختم شود، گفت: محصول اقدامات پژوهشی باید کاهش قیمت تمام شده، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش کیفیت محصول و افزایش رقابت‌پذیری خود را نشان دهد.
کد خبر: ۵۶۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 18December 2022

محصول اقدامات پژوهشی باید به رضایت‌مندی ختم شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مرتضی اعلمی» مدیر عامل سازمان اتکا صبح امروز (یکشنبه) در دومین جشنواره تخصصی پژوهش با اشاره به شعال سال (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی) اظهار داشت: خوشبختانه سازمان اتکا با برنامه‌ریزی که داشته توانسته با افزایش فروش چشمگیر به این شعار عمل کند.

اعلمی با بیان اینکه در سال گذشته سازمان اتکا ۱۵ هزار میلیارد تومان فروش داشته است، گفت: از ابتدای سال تا کنون سازمان اتکا  ۲۵ هزار میلیارد تومان فروش داشته است و پیش‌بینی ما این است تا پایان سال بیش از۳۰ هزار میلیارد تومان فروش داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: باید با شناسایی فرصت‌ها و آسیب‌ها بتوانیم برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم؛ سازمان اتکا در زمان کرونا توانست با اقدامات جهادی خود جهادی ماسک و الکل تولید کند و علاوه بر مصرف داخلی، اقدام به صادرات کند.

وی گفت: امروز باید بتوانیم در حوزه بسته‌بندی محصولات با خلاقیت و نوآوری عمل کنیم تا بتوانیم سهم بالاتری از بازار داشته باشیم لذا در برنامه پنج ساله هفتم سازمان اتکا، به موضوع تجهیزات، نوآوری و تکنولوژی پرداخته شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید برای بی آبی و خشکسالی برنامه داشته باشیم تا به حوزه اقتصادی ما ضربه وارد نشود، گفت: یکی از برنامه‌ها آبیاری تحت فشار است، اما پژوهشگران و نخبگان ما باید در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی افزود: اگر در حوزه مهندسی خاک و زهکشی در کشور به خوبی عمل کنیم قطعا در ۱۰ سال آینده در حوزه تولید محصولات استراتژیک خودکفا خواهیم بود.

اعلمی با اشاره به عملیات سازمان اتکا در حوه فروشگاهی گفت: پژوهشگران باید در حوزه شلوغی فروشگاه‌های اتکا برنامه و راهکار خلاقانه داشتخ باشند تا بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

اعلملی با بیان اینکه محصول اقدامات پژوهشی باید به رضایت‌مندی ختم شود، گفت: محصول اقدامات پژوهشی باید کاهش قیمت تمام شده، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش کیفیت محصول و افزایش رقابت‌پذیری خود را نشان دهد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار