رئیس هیأت مدیره سازمان اتکا:

مدیریت کالا‌های اساسی می‌تواند به امنیت غذایی جامعه کمک کند

اعلمی گفت: مدیریت کالا‌های اساسی می‌تواند به امنیت غذایی جامعه کمک کند.
کد خبر: ۵۵۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ - 23October 2022

مدیریت کالا‌های اساسی می‌تواند به امنیت غذایی جامعه کمک کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مرتضی اعلمی» رئیس هیأت مدیره سازمان اتکا بعد از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی انعقاد تفاهم‌نامه اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان اتکا با استانداری کرمانشاه با اشاره به میزبانی شایسته استان کرمانشاه از زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: از تلاش‌های ویژه و شبانه روزی استاندار کرمانشاه در مدیریت خوب آئین اربعین و سفر ایرانیان به کربلای معلی تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس هیأت مدیره سازمان اتکا با بیان اینکه حقیقتاً استاندار کرمانشاه یک مدیر جهادی، میدانی و پرکار است، افزود: در زمانی که به دلیل ازدحام بی سابقه در مناطق مرزی دچار مشکلاتی بودیم با حضور میدانی استاندار کرمانشاه این مشکلات حل و فصل شد و در کمترین زمان ممکن مسائلی که می‌توانست تبدیل به بحران شوند، مدیریت شد که لازم می‌دانم از استاندار محترم سپاسگزاری کنم.

اعلمی تصریح کرد: با توجه به تاکید استاندار کرمانشاه سازمان اتکا هم دنبال کار ریشه‌ای و بنیادی در استان کرمانشاه است که منجر به تأمین امنیت غذایی شود.

رئیس هیأت مدیره سازمان اتکا گفت: مأموریت اتکا تأمین امنیت غذایی جامعه هدف است که در چارچوب مورد تأیید مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است و همچنین در اسناد بالا دستی ستاد نیرو‌های مسلح هم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته سازمان اتکا اقدامات شایسته‌ای به منظور جلب رضایت جامعه انجام داده است، بیان کرد: این اقدامات مورد قبول و پسند مردم نیز واقع شد است.

رئیس هیأت مدیره سازمان اتکا با اشاره به فعالیت ۴۳ فروشگاه در استان کرمانشاه به مسئولین استانی، تاکید کرد: اتکا می‌تواند در تنظیم بازار به عنوان بازوی کمکی ایفای نقش کند.

اعلمی افزود: اتکا، چون تولید کننده و مولد است در تأمین اقدام استراتژیک کم و کسری ندارد و می‌تواند پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان در سطح کلان باشد.

وی با بیان اینکه نتایج و ماحصل اقدامات اقتصادی این سازمان باید به نفع نیرو‌های مسلح و مدافعان امنیت کشور باشد، گفت: هدف و اقدامات سازمان اتکا سود محور نیست بلکه حلال محور است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار