جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع مطرح کرد؛

توفیق ایران در مواجهه با جنگ اقتصادی دشمن

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: همچنان‌که کشورمان در عرصه جنگ‌های سخت و نرم پیروز شده است، قطعاً در جنگ اقتصادی هم سربلند خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ - 01July 2022

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی شیرازی» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع صبح امروز (جمعه) در آیین افتتاح سالن جهیزیه مطلع عشق «طرح تامین جهیزیه زوج‌های جوان خانواده نیرو‌های مسلح» اظهار داشت: مجموعه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در کتاب «مطلع عشق» به جوانان راه رسم زندگی و عاشق بودن را نشان داده است.

وی ادامه داد: آرامش در پرتو ارتباط ما با خداوند و عمل به دستورات او ایجاد خواهد شد.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) مبنی بر اینکه هیچ چیزی در اسلام بهتر و زیباتر از ازدواج وجود ندارد، گفت: شما امروز بهترین و زیباترین کار را انجام می‌دهید.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تأکید کرد: امروز باید پدران و مادران، فرزندان دم بخت خود را به ازدواج توصیه کنند.

وی با بیان اینکه تامین جهیزیه قدم اول در تسهیل ازدواج است، اظهار داشت: باید در مراحل مختلف زندگی از جوانانی که به تازگی ازدواج می‌کنند، حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه ازدواج باعث توسعه پیدا کردن شخصیت می‌شود و شخص از فردیت خارج می‌شویم، افزود: ازدواج باعث اجتماعی شدن می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان اتکا به تامین جهیزیه زوجین به سیر صعودی انسان‌ها کمک می‌کند و این بزرگترین نعمتی است که خداوند به مجموعه اتکا عنایت کرده است که شکر این نعمت توسعه دادن به این حرکت است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اگر از ظرفیت‌ها و استعداد‌ها کشور به خوبی استفاد شود، قطعاً امر ازدواج آسان خواهد شد.

حجت‌الاسلام شیرازی همچنین در پایان عنوان کرد: امروز کشورمان در عرصه جنگ‌های نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و نرم پیروز و سربلند شده است و قطعاً در جنگ اقتصادی هم سربلند خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار