جنگ‌ها و خونریزی‌های خاورمیانه حاصل حقوق بشر آمریکایی‌هاست

سرگرد میرگل گفت: جنگ‌ها و خونریزی‌هایی که در خاورمیانه صورت می‌گیرد، حاصل حقوق بشر آمریکا است و جنایت‌هایی که علیه مسلمانان در کشور‌های اروپایی انجام می‌شود، نشان از رویکرد آن‌ها نسبت به حقوق بشر دارد.
کد خبر: ۵۳۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ - 02July 2022

جنگها و خونریزی های خاورمیانه حاصل حقوق بشر آمریکایی هااستبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرگرد پاسدار «داوود میرگل» معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار درخصوص هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: توجه به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بسیار مهم است. آمریکا تقاص جنایتهای خود در کشورهای مختلف را خواهد داد و امروز به کمک شبکه‌های اجتماعی، این جنایتها بیش از پیش عیان شده است.

وی افزود: جنگها و خونریزی‌هایی که در خاورمیانه صورت می گیرد، حاصل حقوق بشر آمریکا است و جنایت‌هایی که علیه مسلمانان در کشورهای اروپایی انجام می شود، نشان از رویکرد آنها نسبت به حقوق بشر دارد.

سرگرد میرگل بیان کرد: چهره واقعی حقوق بشر آمریکا در ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از پیش نمود داشت و چهره واقعی خصمانه استکبار علیه ملت ایران را نشان داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار ادامه داد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با کشتار مردم ایران به ویژه در انهدام هواپیمایی مسافربری ایران، عمق دشمنی خود را نشان داد و شعار حقوق بشر آنها نیز پوشالی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها