در سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه؛

«مهر علی و زهرا» ویژه ازدواج زوج‌های جوان برگزار شد

مراسم ازدواج چند زوج جوان در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی و حضرت فاطمه سلام‌الله علیهما با عنوان «مهر علی و زهرا» برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ - 02July 2022

«مهر علی و زهرا» ویژه ازدواج زوج‌های جوان برگزار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با اولین روز از ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج آسمانی امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم جشن ساده ازدواج با عنوان «مهر علی و زهرا» در پردیس سینمایی قلهک برگزار شد و طی آن سه زوج جوان به خانه بخت رفتند. 

این مراسم به همت رادیو تهران با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه سه تهران و فرهنگسرای رسانه برگزار تا ضمن عمل به آموزه‌های اسلامی مبنی بر ساده گرفتن در ازدواج، این فرهنگ والا که در توصیه‌های پیشوایان دینی ما به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تکرار شده است، نهادینه شود. 

مراسم با اجرای گروه موسیقی شاد توسط گروهی از هنرمندان آغاز شد و پس از آن از خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد. هم‌چنین اجرای صحنه‌ای بخش دیگری از این مراسم بود. 

در بخش مهمی از این جشن باشکوه، مراسم عقد سه زوج جوان برگزار شد. یکی از این زوج‌ها از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، دیگری از نخبگان کشوری و زوج دیگر نیز از خانواده معزز شهدای مدافع حرم بودند. 

مراسم با خطبه‌خوانی حجت الاسلام کاوه برگزار شد و پس از آن موسیقی شاد به همین مناسبت اجرا شد. 

براساس این گزارش، رادیو تهران، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه سه و فرهنگسرای رسانه در برپایی این جشن معنوی مشارکت داشتند. 

انتهای پیام/ ۱۲۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار